Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nagyon, nagyon-nagyon hianyolok egy olyan opciot, hogy mindketto van, mindket esetben, esetleg meg htpc is...

    Pl most nalunk az a helyzet, hogy:
    Otthon: Laptop, regi asztali gep htpc szerepben, ez bovulni fog rovidesen egy workstation kategoria ereju asztalival
    Munkahely: Dell asztali workstation + Dell xps 13

    Mind a ket fajta gep mind a ket kornyezetben napi szinten van hasznalva, ugyhogy nyomtam egy ehhez kozeli szavazatot, de innentol kezdve barki, aki mindkettot hasznalja, az kiesett, nem tud pontos valaszt adni, es csak torztija a szavazast, innentol kezdve pedig a konkluzio valami iszonyatosan torz lesz, kb a hasznalhatatlan kategoria. :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz kacsyx #157 üzenetére

    Tedd meg hozza, hogy a konzolt kiveve ezek raadasul kulon-kulon, es hamarabb avulnak el, plusz ha elromlik, akkor nem az van, hogy nezel gyorsan cserealkatreszt, 15p alatt csere, es megy tovabb minden, mintha mi se tortent volna, hanem megy a kukaba, az adatokkal es beallitasokkal egyutt, az uj cuccokt meg persze nem mindig kompatibilisek a regi rendszerrel, tehat konnyen lehet, hogy lehet azokat is cserelni, plusz az egesz rendszert rendben-szinkronban tartani a kis korlatolt fostalicska rugalmatlan rendszereikkel egy igazi alom lehet.
    De, hogy valami jot is mondjunk, legalabb egyutt konkretan dragabbak is, mint egy eros kozepkategorias asztali PC, ami a mobilitast kiveve ezt mind tudja. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #54625216 #160 üzenetére