Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RandomName

    aktív tag

    válasz Donki Hóte #51 üzenetére

    Üzleti titokra hivatkozva teljesen elképzelhető az, hogy ilyen esetben tegyék fel a kérdéseik, és a kutatóink ezt meg azt a részét átnézik, és megválaszolják, de ebbe-abba viszont segítünk, a helyszínen is.
    No meg nem tudom most hogy van, de mintha régebben nem került volna minden Tesla a vásárló tulajdonába. (Nem, nem az akkupack hisztivel keverem ami európában megy pár modellnél.) Ha éppen olyan autó sérült ami nem ügyféltulajdon, akkor ott felsóhajtott pár ügyvéd. :D

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Donki Hóte #51 üzenetére

    "Vagy a szövetségi hatóság a hülye, vagy a Tesla nem oszt meg minden információt, ami a teljes körű kivizsgáláshoz kellene "

    A Tesla-nak minden információt meg kell osztania, ez nem önkéntes alapon működik, hanem törvény kötelezi rá.
    Itt sokkal inkább arról van szó, hogy az autólobbinak és a kattintásvadász online médiának köszönhetően nagyon gyorsan bulvárhír lett a dologból, azaz mielőtt a hatóság bármit is hivatalosan közölhetett volna elkezdték az egészet hit alapon kezelni, így nem kockáztatták, hogy kikezdhető legyen a nyomozás végeredménye.
    A Wall Street Journal pl. miután kiderült, hogy az FSD rendszer nem hogy bekapcsolva, de még telepítve se volt, azzal a szalagcímmel hozta le a hírt, hogy "Elon Musk továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy nem az FSD okozta a balesetet". Ilyen alacsony színvonalú hangulatkeltés mellett nyilván nem fogják összecsapni a jelentésüket.

Új hozzászólás Aktív témák