- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz Tigerclaw #21 üzenetére
"Így akár 10 évvel korábban is be tud csatlakozni a tudomány, vagy művészet kerekének továbbgörgetésébe. Fogékonyabb, kreatívabb, motiváltabb szakembereket kapna a társadalom, olyanokat akik könnyebben megy a "thinking out of the box", ami különösen fontos."
vs.
"Korai tehetség felismerés és tehetség gondozás kellene. Sokkal kisebb súly kellene az általános műveltség fejlesztésére, pontosabban más módszerrel kellene ösztönözni a diákot, hogy olvasson, hallgasson zenét, járjon színházba, múzeumokba. Ne jegyekkel, feleléssel, dolgozatokkal kényszerítsék arra, hogy olvasson el egy könyvet, mert attól inkább megutálja az egészet. Persze ha neki mondjuk valamilyen művészeti ághoz van tehetsége és kötődése akkor az legyen a fókuszban. Legyen egy minimális kötelező anyag és minél több a tehetségéhez, érdeklődési köréhez választott tantárgy."
Ha szakbarbárt képezünk egész korai szakaszától az oktatásnak, akkor azok hogy "thinking out of the box"-oljanak? Ahhoz kell az is, hogy széles látóköre legyen és tudjon a tudáselemei között kapcsolatot teremteni, felfedezni. Ha egy matekzseninél a többi tárgyat elhanyagoljuk, nota bene az irodalmat is, akkor az mennyire lesz később jó matematikus? Mennyivel garantáltabban lesz az? És mennyivel hamarabb tud betagozódni a matematika életébe és újat felfedezni? Ha ne adj isten harmincévesen megcsömörlik, akkor mire tud majd váltani? Vagy ha már egyetemen rájön, ez nem érdekli, hiába tehetséges benne.
"Nálunk és sok más országban az oktatás tele van ilyen overkill megoldásokkal. Nem is csoda hogy lelassult a technológiai fejlődés minden tudományágban, mert a gyerekek, diákok legfogékonyabb időszakában teletömik a fejüket felesleges információval."
Mi az a minimum, amit elvársz mindenkitől, hogy tudja, de azzal már el tudjon indulni specializáció útján, tudja egyáltalán felmérni, mi érdekli?
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen