Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Margit néni

    csendes tag

    válasz vieri2000 #879 üzenetére

    Óóóóó, ne is mondd!
    Én arra már rájöttem, hogy sokkal többre megy az információra éhes ember az interneten, mint a telefontársaságok ügyfélszolgálatán...

    Én is voltam "ügyfélszolgálatos", csak más területen. Úgy működtünk, hogy mindig meg volt nekünk szabva, miből, hány darabot kell eladni, pontosabban rásózni az üzletbe tévedt vevőre.

    Én, ha betévedek egy ilyen T-pontba, vagy mibe, csak rám néznek, rögtön látják, hogy nem vagyok egy mai csirke, úgyhogy ne is álmodjak arról, hogy naprakész, korrekt információkkal fognak ellátni. :-) Meg amúgy idejük sincs ilyesmire, hiszen mindig hatalmas sorok állnak mögöttem.

    Nagyon cikisnek éreztem, hogy amikor a múlt héten bent voltam a T-pontban, egy fiatalemberrel beszéltem, és a SE Live telefont rendesen, a magyar olvasata szerint ejtette ki, tehát: L I V E. Koromnál fogva nem is feltételezte rólam, hogy esetleg talán makogok angolul, még olvasás szinten sem.
    És amúgy meg SEMMI érdemleges információval nem tudott, vagy nem volt ideje ellátni - úgyhogy a magam kezébe kellett, hogy vegyem az ügyet, és leültem a net elé.

    Amúgy az én kezembe konkrétan a Defy + -t egy Telenoros csajszi nyomta, legtöbb infó, amit kaptam róla, hogy "remek kis telefon". De hogy nincs magyar nyelvű menüje, arról szó sem volt (Talán ő maga sem tudta volna?).

    Kíváncsiságból felhívom holnap a T-mobile telefonos ügyfélszolgálatát, és célzottan rákérdezek erre a Defy + -ra. Az a tapasztalatom, hogy a telefonos ügyfelesek jobban felkészültek. :-) Vagy csak több idejük jut egy ügyfélre, tájékoztatásra.

Új hozzászólás Aktív témák