- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
válasz GodGamer5 #17 üzenetére
Én is, de ezt ne abból a szempontból nézd, hogy egy kvázi advanced/expert user mit tud csinálni az otthoni gépén. Ezt úgy nézd, hogy mondjuk egy cégnél ahol van 30.000 laptop ott ez milyen gondokat tud okozni. Jó tény, hogy ott nem egyből tolnak ki mindent, hanem általában jópár hónap eltolás van kitesztelni a dolgokat, de még úgy is okozhat meglepetéseket. Pl ahol én dolgozok ott rendszeresen elszállnak a programtársítások a featureupdate után és akkor megáll a munka amíg el nem éri mindenki a service desket akik visszaállítják nekik. MInden alkalommal megy a mail, hogy hogyan tudnák maguknak megcsinálni, de ezek gyógyszerész kutatók, sokan 60-70 között, ők egyszerűen még leírás alapján se állnak neki megcsinálni mert "I dont understand this".
De mondjuk egy kisebb KKV-nál ahol nem feltétlen van IT osztály hozzáértő rendszergazdával aki kitesztelne ilyesmét méginkább problémásak ezek az elreszelt frissítések...
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3