Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cefo78

    csendes tag

    Sziasztok!

    A kérdésem a 14-26 éves célközönséggel kapcsolatos. Mo-n kb. 10 millió emberke él. Ennek sajnos nagyon kis része dolgozik, aktív pénzkereső. Ráadásúl ők már valószínű túl vannak a 26 éves koron. A többi vagy nyugdíjas vagy kiskorú és még SIM kártyát sem vehet. Már ugye így is eléggé leszükült a kör. Van három szolgáltató... Oszthatjuk hárommal a fiatalságot. Akármilyen tuti is a djuice minden 14-26 éves nemfog átjönni a másik két szolgáltatótól. Mertugye apuci/anyucinak van vállalkozása/fasza dolgozói tarifája bármije és ott már eleve ingyen beszélnek egymással és egyéb irányba is kedvezőek a percdíjak, tuti nem engedik a gyereket djuice-ozni. A telefonok miatt meg pláne nem éri meg átváltani. Kérdem én lehet-e egy ilyen kiscsoport célközönségre üzletet építeni? Át lett ez jól gondolva? Felmérések tuti készültek, de jók ezek a felmérések? (Nem a márkával van baj, hanem a különválasztással, ez önmagában nemhiszem, hogy életképes.)

Új hozzászólás Aktív témák