- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cefo78
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem a 14-26 éves célközönséggel kapcsolatos. Mo-n kb. 10 millió emberke él. Ennek sajnos nagyon kis része dolgozik, aktív pénzkereső. Ráadásúl ők már valószínű túl vannak a 26 éves koron. A többi vagy nyugdíjas vagy kiskorú és még SIM kártyát sem vehet. Már ugye így is eléggé leszükült a kör. Van három szolgáltató... Oszthatjuk hárommal a fiatalságot. Akármilyen tuti is a djuice minden 14-26 éves nemfog átjönni a másik két szolgáltatótól. Mertugye apuci/anyucinak van vállalkozása/fasza dolgozói tarifája bármije és ott már eleve ingyen beszélnek egymással és egyéb irányba is kedvezőek a percdíjak, tuti nem engedik a gyereket djuice-ozni. A telefonok miatt meg pláne nem éri meg átváltani. Kérdem én lehet-e egy ilyen kiscsoport célközönségre üzletet építeni? Át lett ez jól gondolva? Felmérések tuti készültek, de jók ezek a felmérések? (Nem a márkával van baj, hanem a különválasztással, ez önmagában nemhiszem, hogy életképes.)