- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
Explicit API nélkül már 3 generációval ezelőtt a 8c16t CPU lehetne a standard, mert az új Nvidia videókártyák teljesitményéhez és a Next Gen kinézetű játék grafikához erő kell. Miközben a konzolok és a PC felépitése egyre közelebb került egymáshoz, mégis egyre kevésbé érezhető a konzolok lemaradása.
Explicit API-k a limitek és a PC a hardverek miatt egységesen frissitésre szorulnak. Unreal Engine 5 szintű grafikát jelenleg PC-n nem képesek megjeleniteni. Játékokban majd csak korlátozottan és csak mutatóban ezt-azt...
CPU vonalon a gyors és nagyméretű beágyazott cache, de az IGP kihasználtsága az általános feladatok elvégzésében szintén sokat javithatna a magas elvárások teljesitésében.[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Unreal Engine 5 játékmotorban a PC támogatott lehet, de ez nem azt jelenti, hogy minden funkció elérhető lesz és ezt a konzolokkal egy szintre lehet beállitani.
RTX 2080 és egy Samsung 970 EVO NVMe SSD még nem sok játékos konfigban van, ezért ezt PC-n kevesebben fogják használni. Méginkább PS5 konzolt vennék, mert olcsóbban megkapom majdnem ugyanezt a teljesitményt és ott talán minden elérhető lesz. Konzolon a 30fps szerintem smooth képkockaszámot nyújtott, miközben a PC-n ez a 40fps ki tudja mennyire akadt és ezt milyen alap beállitásokkal tudta csak hozni. PC-n az Explicit API-k jelenleg korlátozottak a konzolos API-hoz képest, ahogyan az RTX 2080-at sem lehet egy időben mindenre használni, mert a tesztek szerint a Tensor magokat ez még túlterheli. 3DMark Port Royal benchmark tesztekben megtekinthető most mire képesek, de ez még nem elég arra, hogy az Unreal Engine 5 játékmotorban rejlő lehetőségeket ki tudjuk majd használni.[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Gamestar sem olvasott utána a PS5-ben rejlő SSD adatainak. PlayStation 5-be egy saját fejlesztésű SSD került, aminek 5,5 GB/s az átlagos sebessége, miközben akár 8-9 GB/s kimeneti sebességre képes. Persze ez mellett "simán" jó lehet egy átlagos gamer konfig, amennyibe majd ez a PS5 kerülni fog...
Másrészről a PS5-ben AMD hardverek vannak, de azok is kissé módositva lettek...
[ Szerkesztve ]