Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz Abu85 #328 üzenetére

    Explicit API nélkül már 3 generációval ezelőtt a 8c16t CPU lehetne a standard, mert az új Nvidia videókártyák teljesitményéhez és a Next Gen kinézetű játék grafikához erő kell. Miközben a konzolok és a PC felépitése egyre közelebb került egymáshoz, mégis egyre kevésbé érezhető a konzolok lemaradása.
    Explicit API-k a limitek és a PC a hardverek miatt egységesen frissitésre szorulnak. Unreal Engine 5 szintű grafikát jelenleg PC-n nem képesek megjeleniteni. Játékokban majd csak korlátozottan és csak mutatóban ezt-azt...
    CPU vonalon a gyors és nagyméretű beágyazott cache, de az IGP kihasználtsága az általános feladatok elvégzésében szintén sokat javithatna a magas elvárások teljesitésében.

    [ Szerkesztve ]

  • #00137984

    törölt tag

    válasz rumkola #345 üzenetére

    Unreal Engine 5 játékmotorban a PC támogatott lehet, de ez nem azt jelenti, hogy minden funkció elérhető lesz és ezt a konzolokkal egy szintre lehet beállitani.
    RTX 2080 és egy Samsung 970 EVO NVMe SSD még nem sok játékos konfigban van, ezért ezt PC-n kevesebben fogják használni. Méginkább PS5 konzolt vennék, mert olcsóbban megkapom majdnem ugyanezt a teljesitményt és ott talán minden elérhető lesz. Konzolon a 30fps szerintem smooth képkockaszámot nyújtott, miközben a PC-n ez a 40fps ki tudja mennyire akadt és ezt milyen alap beállitásokkal tudta csak hozni. PC-n az Explicit API-k jelenleg korlátozottak a konzolos API-hoz képest, ahogyan az RTX 2080-at sem lehet egy időben mindenre használni, mert a tesztek szerint a Tensor magokat ez még túlterheli. 3DMark Port Royal benchmark tesztekben megtekinthető most mire képesek, de ez még nem elég arra, hogy az Unreal Engine 5 játékmotorban rejlő lehetőségeket ki tudjuk majd használni.

    [ Szerkesztve ]

  • #00137984

    törölt tag

    válasz rumkola #345 üzenetére

    Gamestar sem olvasott utána a PS5-ben rejlő SSD adatainak. PlayStation 5-be egy saját fejlesztésű SSD került, aminek 5,5 GB/s az átlagos sebessége, miközben akár 8-9 GB/s kimeneti sebességre képes. Persze ez mellett "simán" jó lehet egy átlagos gamer konfig, amennyibe majd ez a PS5 kerülni fog... :)

    Másrészről a PS5-ben AMD hardverek vannak, de azok is kissé módositva lettek... :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák