Na megint bepróbálkozik a Mio Magyarországon, de kétszer ugyanabba a csapdába nem szeretek beleesni, szóval soha többet Mio-t.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Szakmai témák
Mobilarena témák
- [Re:] Xiaomi Mi A1 - tisztasági fogadalom
- Android dual SIM okostelefonok
- Android szakmai topic
- [Re:] Megérkezett a Huawei Band 2 Pro
- Fotók, videók mobillal
- [Re:] Moto Z – innováció, kecses vonalakkal
- [Re:] Bemutatkozott az Amazfit Pace 2
- [Re:] Samsung Galaxy A3 (2017) - indulhat a vizes vébén
- Telenor topik
- [Re:] Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
PROHARDVER! témák
IT café témák
Általános témák
Hozzászólások

FRENK1988
(PH! kedvence)
mivolt?
Nahát tényleg baráti ár. Egy autós GPS-nek ettől többet nem érdemes tudnia szerintem.
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :) <3 dCI

osztraksajt
(őstag)
"A tesztpéldányon a menü nem túl sietősen működött, ezt betudtam a nem végleges szoftvernek." Azért ez nem valami megnyugtató, pont nem akarok forgalomban tötyölni, hogy vajom megnyomtam-e, vagy csak gondolkodik. Az ilyen apróságok amik miatt pl az igomon sincs animált menü, legyen minél reszponzívabb.
Az ár korrekt, de elég fájó emlék pl bennem is a C710-esért kiadott több mint százezer forint és a frissíthetetlenség, emiatt soha többet nem veszek Mio-t már csak elvből sem.

4sal3
(fanatikus tag)
+1

Rusi
(senior tag)
Nem a megnyomással volt a gond, ha ráböktem valamire, akkor azt mindig érzékelte és végrehajtotta, hanem egyszerűen lassú volt még, de nem teljesen végleges szoftver volt rajta, ezért írtam, hogy ez biztosan ennek tudható be, már csak azért is, mert pl. fagyás vagy más anomália egyszer sem volt vele.

Zsolto
(őstag)
Olvastam már máshol is tesztet róla, és az végleges, bolti példány, és semmi panasz nem volt a sebességére.
Szerintem is best buy, bár nem TopMap a térképe, de 20k-ért belépőnek kiváló, és később bővíthető akár full EU-ra is, TMC-vel, apránként, ahogy a vevő pénztárcája engedi. A frissítésekkel sem lesz gond, így szerintem akinek még nem ment el végleg a kedve egy kellemetlen, múltbei élmény miatt a Miótól, az nyugodtan belevághat.
Ez vagyok én: https://sites.google.com/site/kaldoszsolt/ Minden, ami navi és GPS: www.navigyurci.hu / www.gpsfrissites.hu

Rusi
(senior tag)
Bizony, 20 ezerért legfeljebb egy vacak kínai navit kapsz, persze szoftver nélkül, amire ugye a jó magyar ember "felokosítja" az iGO-t, ami aztán vagy működik vagy nem, persze frissítések ugye megint csak "okosítással" oldhatók meg. Ez meg itt van, legális szoftver, legális, frissíthető térkép, Mio, szépen és jól navigál, akár már a bolt bejáratától. A Moov sorozatot meg szerintem felejtsük el örökre, az a Mio szégyenfoltja volt, és ezt duplán állíthatom, mint C250 tulaj (mert a C250-em annak idején megalázta a Moov 200-ast kb. mindenben, talán a Moov kicsit jobban nézett külsőleg, de ez úgyis szubjektív).

n@p@lm
(őstag)
a mio becopatott a c250-el, soha többet mio.
Husqvarna CTH 163T, Partner 53-160 DW (5553D), Stihl FS 400, Komatsu Zenoah BCZ5010CL, Makita DCS-6400, Hitachi CS30EH, Stihl SR420, Honda WJR 2525, Honda HHH25D 75

rep3at
(őstag)
A teszt alapján végre a Mio is belehúzott, ennyiért meg kifejezetten jó vétel. Szorítok nekik.
Forward thinking. كرر

elod50
(újonc)
Mar a neve is gaz.. magyar sz*r... sosem lesz tobb ilyen szemet, se hw se sw...

DeFranco
(PH! nagyúr)
Én is C250 tulaj vagyok, annak idején horror áron vettem a mai árakhoz képest. A térképek megvonása nekem sem esett jól, de nem váltottam az új szoftverre, még mindig az igo alapú van rajta. Strapabíró, tartós, jó készülék. Ha a tesztelt példány is van ennyire jó, és a szoftvert rendbe szedik végre akkor minden esélye megvan nép-GPS-nek lenni arra az 1-2 évre ami még a dedikált GPS készülékeknek hátra van.
[ Szerkesztve ]

Rusi
(senior tag)
Már bocs, de te honnan veszed, hogy a Mio magyar cég? Szerintem itt sokan keverik a Miot, mint gyártót és az LCP Systemet, mint hajdani forgalmazót, Mio hazai képviseletet. A Mio nem ma kezdett navigációt gyártani és régen (az iGO-s időkben) nagyon jó neve volt. A C250-esem a régi térképet leszámítva még a mai napig versenyképes lehetne, pl. mert olyan erős és gyors vevőt, mint ami abban van, nem sűrűn látni (autópályán 120-nál 30 mp alatt jelet fog hidegindításból és városban is sokszor 10-11 műholdat lát). Engem is nagyon fájón érintett az NNG-vel való szakítás, hiszen 50 ezer forintért vettem, ráadásul Közép-Európa térképpel (ebből is látszik, mennyit esett már a navik ára, hiszen most 50 ezerért kapsz teljes Európás, 4,3-as kijelzős, akár TMC-s vagy BT kihangosítós navit). Egyébként mikor kipróbáltam a Moovot, akkor eldöntöttem, hogy SOHA fel nem teszem azt a szoftvert rá (főleg a Topmap térkép elvesztésével), úgyhogy most is az eredeti MioMap van rajta és még így is sokkal jobb, mint a Moovok voltak.
[ Szerkesztve ]

Zirowe
(PH! nagyúr)
A cikk első oldalán a harmadik itt link nem jó.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

olbaidhun
(őstag)
Bízok benne, hogy a szoftver támogatás nem szakad meg, mint korábban..akkor lehet az új mio sorozat is sikeres
beszámítOK » www.bit.ly/olbaidhu «

Kbali
(PH! kedvence)
Akkor én mit szóljak a 100+ ezres c720-ammal? Még mindig az utolsó frissített Igo2006 alapú térkép van a gépen (asszem 2008-as), meg egy MioMap2008-as SD-n. Teljesen jól működik, de nem "okosítottam" fel új Igo-val.
nem vagyok suhanc...

Rusi
(senior tag)
Köszi, javítottam.

ZooLee
(őstag)
A GPS tesztekből hiányolok egy-egy napfényes fotót, mivel az elég sokat elmond a kütyü minőségéről, és hát egy autós navi estében kiemelkedően fontos. Nameg persze a hiányolt autós tartó is érdekes lett volna.
Z.

SkyLine3000
(PH! addikt)
Én anno a C250-et 65-ért vettem, igaz adtak hozzá egy 1 gigás kártyát full eu térképekkel. Nekem nem volt gondom a frissítéssel, mert széthekkeltem.:-) Videó, zene, játékok, képnézegető, irodai alkalmazások, igo8, stb.
Azért ez sem rossz ennyi árért. Aztán egy idő után lehet ezt is megokosítani.:-)
Lg G3 3/32 Titan

Zsolto
(őstag)
Itt van a teljes értékesítési csomag tartalma MIO Spirit kicsomagolás.
És itt az első tapasztalatok, fotókkal az autóban: MIO Spirit első próba.
Ez vagyok én: https://sites.google.com/site/kaldoszsolt/ Minden, ami navi és GPS: www.navigyurci.hu / www.gpsfrissites.hu

Rusi
(senior tag)
Az autós tartót természetesen lefotóztam volna (ahogy tettem ezt a korábbi Becker és TomTom navi cikkeknél), csak mint írtam, a készüléket egy szál magában kaptam, se doboz, se tartó, se töltő, se semmi. Ezzel együtt ügyesen megoldottam, hogy élesben ki tudjam használni, persze nem úgy, hogy letettem magam mellé az anyósülésre, aztán ott motyogott. Sikerült spécin és stabilan elhelyezni a műszerfalon, úgyhogy majdnem olyan volt, mint ha tartóban lett volna. A kijelző amúgy napfényben is elég jól látható, legalábbis a próbánál pont ilyen idő volt és nem volt gondom vele. Ezt lefotózni amúgy azért nehéz, mert sokszor a fényképező elég másképp látja a kijelzőt, mint mi a saját szemünkkel. Ehhez jó példa a nemrég az SE blogon bemutatott Bravia kijelzőteszt. Ott a videón a napfényben szinte mindegyik telefon csak tükröződik, miközben némelyikük tényleg nagyon jól olvasható, és még a Motorolám se olyan gyenge, mint ahogy ott tűnik.

rep3at
(őstag)
Attól hogy a Mio régen csinált pár rosszabb cuccot (ezt én sem vitatom) még nem kell leszarozni, ők is észhez térhetnek egyszer. Én telefont szoktam használni naviként (+a 7"-os UMPCmen is elfut az iGO8 és van benne GPS), de ha nem így lenne akkor biztosan elgondolkodnék egy ilyenen, már csak a baráti ár miatt is.
Forward thinking. كرر

danih
(PH! kedvence)
"spirituális megújulás" - most kapcsolok, mennyire durva ezt a Mio-val kapcsolatban mondani Kutyából nem lesz szalonna

Prime110
(senior tag)
Jó cikk lett, már vártam!
A frissítés lesz ennek a készüléknek is a sarokpontja - bár erről a cikk nem tesz említést, nyilván még nagyon új, hogy bármit is lehessen tudni és a TA térkép tényleg egész jól használható már idehaza is! Egy próba tesztet lehetett volna futni, hogy Budapest-Komarno (vagy Komárom) útvonalon, ha kivesszük az autópályás tervezés módot, akkor is az M1-re navigál fel, el az 1-es útról! Láttam már ilyet, TA adatbázisnál, ennél vajon megvan ez a hiba?
Hogy itt a régi Mio-s évek köszönnek vissza hozzászólásokban, ami igazán nem meglepő!
Biztos én is a hajam tépném, ha 100+ezer forintért vettem volna anno ilyen készüléket..., amire alig 1/2-1 év után már nem volt frissítés! Innen nézve érhető, bár én Mio teszt nélkül is a hajam tépném a mostani GPS-készülék árak mellett!
Még annyi kiegészítés, hogy azért a Spirit nem akkora újdonság, volt már tavaly is, sőt most is van a piacon Spirit szoftverrel szerelt készülék (S600; S605 régebben S501; S505; S555), de most kiforrottabbnak tűnik, ez igaz!

D.Orion
(PH! kedvence)
Túl sok extráról a 480-as esetében nem beszélhetünk, hiszen ez a modell kizárólag navigálni tud, tehát nem játszik le MP3 zenét, meg DivX filmet, nincs benne képnézegető és hasonlók.
Ezaz, ez kell nekem!
Egyetlen egy kérdésem lenne: Éjszakai mód van?
Horvátország térkép vajon milyen rajta?
[ Szerkesztve ]
Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp Dö Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp

PLaci58
(őstag)
Ez most komoly?
Hasonló HW van az N770-ben (Wayteq), amit 2008 végén vettem.
(64MB RAM; 2GB Flash; 400MHz SirfAtlas III proci; 4,3"; 480x272;TMC képes)
Akksija 4,5 órát bírt új korában, de még ma is elmegy simán 1,5 órát.
Még ma is azt használom, de ma már azért modernebbet vennék
Persze a C250-hez képest egész gyors lehet ez is.
Nem bántani akarom a Mio-t, mert az X20-as sorozatuk nagyon jól sikerült volt, de manapság már erősebb HW-t szokás PNA-kban használni.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

D.Orion
(PH! kedvence)
Valahogy ellensúlyozni kell a legal szoftver + relatíve alacsony ár kombinációt. Bár ezek szerint, akkor az aksit se méretezték nagyra, hogy ha nálad 4.5órát elment, ez meg alapból csak max. 2.5 órát tud.
Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp Dö Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp

Rusi
(senior tag)
Szerinted mire fel kellene komolyabb hardver egy alapmodellbe? Az egy dolog, hogy 2011-et írunk, de a naviknál nincs olyan, mint a mobiloknál, hogy már lassan vízhűtéses 4 magos cuccok, meg gigányi RAM-ok zúgnak a burkolat alatt. Itt alapvetően teljesen elegendő ennyi egy alapmodell kiszolgálására, nincs WVGA kijelző, meg DivX lejátszás, meg ilyenek, a térképszoftver elpöfög ezen is. Inkább fontosabb, hogy erős és gyors GPS-vevőt tegyenek bele, meg azért most már többé-kevésbé általános a 2 GB belső tár (a komolyabb típusoknál 4 giga), hogy ne kelljen egyből memóriakártyához nyúlni.

Rusi
(senior tag)
Természetesen van rajta éjszakai mód, automatikusan vált is a kettő között, illetve többféle térkép színtéma van, ahol különbözőek a nappali és éjszakai színek. A nálam járt darab ugye full EU-s volt, ezen minden térkép TeleAtlas volt.

D.Orion
(PH! kedvence)
Köszönöm az infót, akkor ez nekem tökéletes lesz.
Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp Dö Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp

PLaci58
(őstag)
Úgy tudom a navigáció is fejlődik annyira mint a mobilok. Hangvezérlés, 3D-s és valósághű megjelenítés. Manapság már nem csak színes vonalakat akarnak az emberek látni a kijelzőn, hanem élethű képeket, útbaigazító és egyéb táblákat. Sorolhatnám. Ezekhez HW kell. A PNA-k jövője amúgy sem túl fényes, amikor az olcsó GPS vevővel ellátott, androidos tabletek árasztják el a világot. 1 készülék kell az embereknek, ami mindent tud. Minek navit, telefont, fényképezőgépet, MP3 lejátszót, netbookot magával cipelni, amikor egy készülék ma már tudja ezeket. Természetesen nem ilyen áron, de azért közelítenek ám
Olyan ez mint amikor árulják a netezős P3-as gépeket. A nethez elég a teljesítménye
Az útvonaltervezéshez RAM kell. Sok RAM. Ma már 128, de inkább 256MB.
Ki lehet próbálni, hogy mennyi idő alatt tervez meg egy útvonalat, mondjuk Amsterdamba, a C250, a maga 32MB RAM-jával, ez a tesztelt készülék a 64 MB-al és esetleg egy 128 MB RAM-al rendelkező. Kb ilyen eredményeket kapunk: 1 óra - 2 perc - 10 mp !
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

DeFranco
(PH! nagyúr)
Szerintem a PNA-knak hosszú távon nincs jövője. Ki fog kopni, mint az mp3 lejátszó, azt is régen rengetegen vették, és igaz ma is sokan használják, de szép lassan lecseng, ahogy mennek tönkre és nem pótolják, vagy cserélik le a telefont, és használják inkább azt.
Az navikkal ugyan ez lesz a helyzet szvsz.

Duree
(PH! kedvence)
Határozottan tetszik,egyszerűségében van a nagyszerűsége.
Notebook javítás alaplapszinten is.Smd alkatrészek cseréje Ersa BGA állomással BGA ick ,foglalat és csatlakozók cseréje.

JR.CSé
(senior tag)
Rég láttam itt már PNA tesztet.Örülök neki h azért még nem tünt el teljesen ez az ág
"A lényeg lényege lényegében lényegtelen mert a definíció szubjektivitása annyira dekurbinált h nem fér össze a valóság egzisztanciájával."

D.Orion
(PH! kedvence)
Én kifejezetten utálom az all in one készülékeket. Nekem sosem lesz olyan telefonom aminek 3"-nál nagyobb a kijelzője. Jelenleg még az érintőkijelzőt is kerülöm mobilban. Fényképezésre ott a rendes DSRL, nem kell 12MP a mobilban. Stb, stb. Nekem egy navi navigációra kell. Nem mp3 lejátszásra és nem divx filmek nézésére.
Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp Dö Döp Döp Döp Dödödöpdöpdöp

kolosanyi
(PH! kedvence)
Egész pofás kis darab. Ennyiért tényleg meg is éri. Lehet be is kéne ruházni egyre. Nekem mondjuk jelenleg nincs rá szükségem, mert BKV utas vagyok. Viszont otthonra anyámnak (Kaposvár) simán jó lenne. Nem kéne a lepedőnyi térképet magával cipelnie, ha valahova menni akar ismeretlenül. S bár a telefonom képes a navigálásra, azért az nem a legjobb megoldás. Egyrészt szerintem elég drágák a navigációs szoftverek, másrészt azért az Optimusom nem a legmegfelelőbb hardver erre. (Gondolok itt a kis kijelzőre.)

ugyiskamu
(lelkes újonc)
Ez a ketyere, bár szerintem az írásból is kiderült azt tudja amire ez a kategória készült.
-olcsó
-nem kínai gagyi
-van rajta hivatalos térkép
20.000. Ft-ért mi kéne más???
Iván

PLaci58
(őstag)
Gondolj bele, hogy 7" vagy 10"-os tablettel telefonálni
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

Rusi
(senior tag)
Az elkövetkezendő időben lesznek navitesztek, persze nem heti 3, mert egyrészt annyi készülék sincs, meg hát minden egyes típust nincs is értelme bemutatni (mert pl. csak TMC-ben vagy BT kihangosítóban különböznek). Egyébként nem csak a normál tesztek között, hanem a Naviblog keretein belül is találtok készülékekről szóló írást, mint pl. nemrégen egy Becker gyorstesztet (nem minden készülékről lesz ilyen nagy, részletesebb írás, ezt az adott típustól függ). Ettől függetlenül mi is azon véleményen vagyunk, hogy a PNA-k piaca elég nehéz helyzetben van, mivel a GPS az okostelefonoknál már alapfelszereltség (Android, iOS, WP7 készülékenél alap előírás) és ugye 30-40 ezer forintért simán kapsz egyet (független árra értendő).

Prime110
(senior tag)
Ez nagyon emberfüggő ám!
A magam részéről egy ideje kikapcsolom a 3D-s épületeket az iGo-ban, hogy miért? Mert zavar! Sokáig használtam én is bekapcsolva, mert végül is tetszett, hogy a statikus épületek között vezet az utam, de inkább csak látványosságnak volt jó, semmint funkcionalitásnak.
Hogy ma már nem elég a színes vonalak megléte, arra talán nem más cáfol rá, mint maga a Garmin, akinek készülékeiben a mai napig nincsenek meg a 3D-s épületek, egy két prémium terméktől eltekintve, mindennek oka valószínű az, hogy az USA-ban nem igényeltek ilyesmit, így bele sem került!
Az élethű képekről pedig csak annyit, hogy láttam én olyan navigációt, aminek a hátuljában kamera volt, azon át "nézett" ki a szélvédőn és ott az élő képre rajzolta a színes vonalakat, mókás volt, de teljességgel életképtelen, pedig annál valóságosabb képet még semmi sem produkált. Látni ma ilyen készüléket a piacon? Talán nem is véletlen.
A valódi táblák és lehatók valóban hasznos és ma már talán elvárt funkció, továbbfejlesztett sávasszisztencia végül is, ha jobban belegondolunk, ahol a valódi képet és táblákat nem más adja, mint 1-1 képfájl, amire megszabott módon kerül fel a sávtartó sárga / fekete/ narancs/stb. csík. Talán nem olyan erőforrás igényes dolog ez, ugye?
A memória mérete egyedül tényleg az útvonaltervezésnél kardinális kérdés, ám azt ne felejtsük el, hogy az említett Mio C250 és mondjuk egy mai komolyabb HW-el felszerelt készülék mellett is azért a SW is fejlődött, messze nem tudott a C250-ben teljesítő iGO alapú SW annyit, mint mondjuk ma egy Primo, más parancssorok alkotják az egészet, optimalizáltabb lett, ha akkor a C250-ben is lett ilyen optimalizált SW nyilván nem tartott volna 1 óráig a Budapest-Amszterdam tengely megtervezése 32MB RAM-al sem!

Zsolto
(őstag)
Én már rég letettem arról, hogy a telefonommal navigáljak. Abból csak kalamajka van, főleg mikor izgalmas forgalmi helyzetben, idegen terepen hívás jön. A cuccok az első időkben lazán belefagytak/merevedtek az ilyen helyzetekbe (HTC TyTn), aztán bár nem merevedtek bele, de elvették a naviképernyőt, és bámulhattam a telefonszámot (Samsung i780).
Ha navigálás közben telefonálni kell, akkor is hasonló problémák vannak a mai készülékekkel is, egyszerűen nem látod az utat, márpedig az néha fontos, és nem mindig lehet úgy időzíteni a hívást, hogy éppne öt kilométer egyenes útszakasz álljon előtted, amikor megkezded.
Szóval a naviknak még messze nem fellegzett be, ezt bizonyítja az is, hogy egyre újabb és újabb, komoly háttérinfrastruktúrát igénylő fejlesztéseket/szolgáltatásokat tesznek mögéjük (HD Traffic, Live TMC és társai).
A telefon és a médialejátszó funkció simán megfér egymás mellett, ha filmnézés közben hívás jön, nem történik semmi, ott folytatod, ahol abbahagytad. De navigálás közben nem áll meg az élet a bejövő hívás idejére, ehhez pedig legjobb, ha két készüléked van.
Szerintem
Ez vagyok én: https://sites.google.com/site/kaldoszsolt/ Minden, ami navi és GPS: www.navigyurci.hu / www.gpsfrissites.hu

DeFranco
(PH! nagyúr)
Igaz, ezek teljesen jogos érvek...

smartshop.hu
(újonc)
Röviden összefoglaltad a lényeget. Köszönjük!
Smartshop.hu | Az okos megoldások boltja...

sladka_pani
(fanatikus tag)
Üdv!
Ma vettem egy ilyet (a 2 teszt hatására), remélem hamarosan kitudom próbálni, most az első nyomkodások után hamar lemerült, felraktam tölteni arra az előírt 8 órára.. aztán majd tesztelgetem, bár nekem tényleg ő kellett, mert hogy semmi másra nincs szükségem a navigáción kívül. Sajnos tényleg hiányzik az USB kábel belőle, de itthon van egy fél csomóval Mini-USB-s kábel, működik vele. Azt hittem nem fog róla töltődni számítógépen, de megindult... pedig az USB-ben csak 5V van a kocsiban 12V.. ki érti ezt? :S
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...

csharles
(lelkes újonc)
Nem jár hozzá USB kábel? Ez komoly? Most rendeltem és ezt meg sem néztem!

sladka_pani
(fanatikus tag)
Komoly, hogy nem jár a dobozban, fogalmam sincs miért. :/
Abban nem tudok segíteni hogy rakj rá és mit, abban viszont így több mint 1 hónap után, hogy rengeteget használom, és Szlovákiában ugyanúgy mint Magyarországon elvitt mindenhová, és sikerült átszelnem vele keresztbe is mindkét országot, házra pontosan oda vitt, ahova kell, csak valamiért hiába állítom be, hogy kerülje az autópályákat, és inkább tartson hosszabb ideig az út, valamiért figyelembe se veszi és automatikusan a legjobb megoldást tartja szem előtt.
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...

sladka_pani
(fanatikus tag)
Ja aksiját az első töltésnél vagy én b4sztam el (USB-vel gépről töltöttem, mert a kocsin csak gyújtás után van szivargyújtó), vagy harmat gyenge... ez az én kifogásolni valóm még, mert csak kb fél órát ha bír navigálni egy teljes töltésről, nagyon többet nem tudtam kifacsarni belőle. :S
Amúgy én nem raknék át semmi szoftvert rajta, megvagyok elégedve.
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...

nemcso
(senior tag)
Azt azért fucsálom, hogyha ki lehet lőni autópályát, akkor mégis arra tervezné az utat.
csharles : alább már belinkeltek egy Gyurci féle tesztet, ahol le vagyon írva az adatkábel hiánya a dobozból...
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"

sladka_pani
(fanatikus tag)
Furcsállod vagy nem kedves kolléga, ez bizony így vagyon! Többször próbáltam már, és mindig elvitt az autópályára, szóval okoskodnom kellett nekem is, hogy "átverjem", nagyjából betájoltam merre lehetne Pestet kikerülve menni pl., és ujratervezte párszor, aztán már az én helyes utamat mutatta, de ehhez el kellett mennem ismeretlenül (szerencsére jó irányba) majd 40 km-t
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...