Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz proci985 #33 üzenetére

    Szerinted remek, ok. Mondjuk egy autóverseny játék valóban pont nem az a terület ahol nagy lenne a különbség a kettő közt, de mivel én nem játszottam vele, mondd, be tudsz nézni pl a holtterekbe VR-ben?
    Ahol szvsz nagy lehet a különbség, az pl . a first person RPG-k és kalandjátékok, amire jó példa pl a legújabb Resident Evil( egyelőre ott sem szakadtak el a 2D élménytől túlságosan) illetve a logikai-ügyességi játékok és a még inkább a filmek.
    Tartom azt a véleményem, hogy van egy pont, aminél ha jobban optimalizálják a VR élményt, az már egyre többet elvesz a 2D élményből, és játékoknál ez a pont az lehet pl. amikor a játékmenetbe olyan elemek kerülnek, amik megkövetelik a VR meglétét. Filmnél pedig talán az, amikortól már nem csak körülnézni lehet, hanem helyet is változtatni a jeleneten belül interaktívan(tehát nem a rendező döntésének köszönhetően).

    (#27) t72killer : Tényleg, erre használják most a VR-t a filmekben, hogy behazudnak egy moziterembe? Szvsz a szánalmas ötlettelenség iskolapéldája, igaz, így legalább 2D filmekkel is műxik. De kb. az egyetlen előnye az igazi mozival szemben, hogy nem zavar a sok büdös bunkó a nézőtéren.

    Az hogy nő a user bázis, szart se jelent, amíg a teljes user bázis százaléka 2-3-5% környékén tanyázik... művészfilmeket néznek ennyien...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák