- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mackósajt
senior tag
Nem hinném, hogy ez nehézségi fok függő lenne, én is próbáltam emelni. Nem az a gond, hogy könnyű (bár alapértelmezett nehézségen a hadjárat sokszor nagyon könnyű volt), hiszen csalással kompenzálja a butaságot az AI (mint ahogy a III-ban, és az V-ben is). Mivel én nem multizom, ezért számomra értéktelen az a játék, aminek gyenge az egyjátékos módja.
Annyit hozzá kell tennem, hogy elég sokat játszottam vele, nem volt rossz még ezzel a hibával sem. De ami számomra gyengébbé teszi az elődnél és az utódnál is, az az AI probléma. Én úgy gondolom, hogy ezért nem lett igazán sikeres, a jó újítások ellenére. A rajongótábor zsigeri fanyalgása nem volt fő tényező, a III-ik minden olyan kedvelője akit személyesen ismerek adott neki esélyt, és játszott vele, beleértve engem is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest