- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kchris78
veterán
válasz daneel_hu #389 üzenetére
szerintem ez csak ráállás kérdése. ha ezt meg tudja lépni az ember hogy egy 3D film esetén nem kezd az ember a homályos részletekre próbálni fókuszálni akkor lehet élvezni. De hogy igazat is adjak: az átfogott mélység valós filmek esetén mondjuk X akkor animált filmeknél mondjuk 2-3x.. Ezt lehet tényleg az általad említett mélységélesség okozza (animálásnál azt renderelnek amit akarnak újra), vagy a valóságot kamerázva nem jön ki olyan mélység mint az animálás esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...