Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz dchard #94 üzenetére

    "használtan amiben van kulcs, még nem lesz hozzá támogatás, se HW se SW."
    Licence maga az accounthoz van és nem az eszközre(bonyolultabb nyilván, de leegyszerűsítve). Bármilyen L3-hoz funkcióhoz licence és support kell különben illegálisan használja az adott HW-t is.

    "ilyen szempontból összehasonlítani nem fair."
    Mindjárt elmegyek a sarokba és sírok egyet a telko-k milliárdos profitján, és hogy milyen nehéz az életük. :U

    Arra hogy valaki 2022-ban ISDN-t ad el 5éves szerződéssel, kötve hiszem, hogy bárki is kötelezné... Ahogy azt se, hogy 10év alatt ne cserélje le a rohadt rezet a lakásomban, kb. bármire.

    Egyáltalán nem utálatom van, hanem elég erőteljes frusztráltságom, látva nagy telkokat kívülről és belülről az utóbbi 12évben. Mutyizás, szarrágás, kapzsiság felsőfokon, ez megy egy telko-nál.
    Megy a marketing hogy fejlesztünk és ilyen jó magas a fibre arány már, ja beleszámolják a FTTC-t is, de még azzal is szar valójában.
    A kis szolgáltatók nem hibátlanok, de sokszor sokkal jobb támogatást és ügyfélközpontúságot kapok, mint egy nagy telko-nál aki konkrétan telibe **** az ügyfelet, és ezt konzekvensen minden alkalommal ugyan úgy élem meg. Bocs de 0 szimpátiám van a telkok irányába.
    Találkoztam kis ISP-nél is elég trógerrel, írtam, de még így is 4x meggondolom, hogy nagy telkohoz menjek bármivel, mert pontosan tudom, hogy a szolgáltatás amit kapok az csak addig jó amíg nincs probléma, mert ha van többet fogok a naggyal szívni mint bármelyik kicsivel.

    Mikor 2022-ben a UK 2. legnagyobb ISP-je üzleti ügyfeleknek Puma platformos modemet ad, ami naponta szakadozni fix-s szarjukon(ezt 8éve tudják), ami ráadásul a fizetett 300 helyett csak 100-at tud(ez a legkisebb problémám), akkor nem beszéljen nekem senki arról, hogy a nagy telkonak milyen szuper jó a rendelkezésre állása...

Új hozzászólás Aktív témák