Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    Leginkább optimalizáció, és balance dolgok vannak az alfa alapján 10+ óra játék után, volt néhány vizuális bug is, de nem gamebreaker. A hitbox nekem is tetszett, headshot általában hatásos (már ha van az adott mobnak feje) A minibossok is egész jók. A helyszínek totális telitalálat, van egy ResidentEvil/horrorfilm hangulata, a bossfightok elég nehezek, de csapatban azért nem frusztráló. A látvány teljesen rendben van (a bugokat leszámítva), viszont én mediumon játszottam, akkor kb. 60+ min. FPS van. A fejlődési rendszernek nagy hasznát nem vettem, mert általában mindig meghaltam :DDD úgyhogy új hunterrel mentem gyakorlatilag minden körben. A medikitet és a teamchatet nem tudtam használni, volt voicechat, de nekem nincs mikrofonom. Azt megnézném még, hogy milyen lenne ha több gyengébb mob lenne a PvE részben, csak ugye ha lövéseket hall az ember akkor tudja, hogy enemy van a közelben, meg akkor a lőszerrendszert is utána kellene balanceolni.(mondjuk van machete és hangtomítós pisztoly is.) Steamen a EA játékokra jellemző mixed értékelések vannak, mert pl. töltési idő elég sok, találkoztam néhány vizuális buggal is, sokan a serverekre, meg lagra panaszkodnak de már jelen (alfa) állapotában is játszható, nyilván fejlődni fog még. Hosszabb távon kérdés, hogy mennyire lehet majd bővíteni a tartalmat, úgy tudom játékmenet fejlesztéseket már az alfa idején is terveztek random missionök pl.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák