- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Plazmacucci #1 üzenetére
Nem tudott volna így indulni.
Ha így indul, akkor ez az autó kétszer ennyibe kerül, senki nem veszi meg, leállítják a gyártását, ennyi volt.Kellett a Tesla-féle "farokméregetés" ahhoz, hogy eladható elektromos autókat tudjanak csinálni, amik ténylegesen bevételt generálnak, amire építve lehet finanszírozni a kutatást, a gyárépítést meg ilyeneket, amik lejjebb nyomták az árakat és aminek köszönhetően ez a Dacia megszülethetett ebben a formában (és még persze így is drága és vacak).
DRM is theft
-
aujjobba
addikt
válasz Plazmacucci #1 üzenetére
Miert kell ennek ennyire gyengenek lenni, annyival megdragitana egy kicsivel erosebb motor?
Oke persze ertem, erosebb motorhoz tobb akku is kellene, az tenyleg draga.
Mert lassuk be, 44 loero a varoson kivul nagyjabol hasznalhatatlanna teszi a kocsit.
Megint ott tartunk, hogy kell melle egy masodik hagyomanyos kocsi is, az meg kvazi luxus.[ Szerkesztve ]
-
Pro Koryak
addikt
válasz Plazmacucci #4 üzenetére
Pl. 6,5 misiért vásárolt benzinessel nem vagy így "röghöz kötve", nem 125km/h a vége, nem 200km a hatótáv, nem órákig tankolod vagy netán egész éjjel...stb.
-
dabadab
titán
válasz Plazmacucci #4 üzenetére
Ezt szinte biztosan csak támogatással fogják venni.
Ne felejtsd el, hogy ez egy szupermini autó, négyszemélyes, a Matiz/Twingo/i10 kategóriában indul, ott meg nem hogy 6,5-7 millióért, de 4-4,5 millióért is bőven lehet autót kapni.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Plazmacucci #12 üzenetére
8mp alatt van százon
Nem 8, hanem 15. Így néz ki a valóságban (0:35-től).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
aujjobba
addikt
válasz Plazmacucci #12 üzenetére
'44 lóerővel, 125 Nm-es nyomatékkal, 15 másodperces 0-100-as gyorsulással és 125 km/h-s végsebességgel'
En egyebkent nem vagyok ellene a villanyautozasnak, magam is szivesen valtanek, csak sok a DE.
Tiz ev koruli autokat veszek, amit rendesen karbantartok, kenyelmes, befer az egesz csalad cuccostul. Igen, elfogyaszt 8-9 liter benzint szazon.
De nem kell ket autot tartanom, 5-6 evet siman elmegy, az 'idosebb autot allandoan szervizelni kell meregdragan' mitosz sem igazolodott be valahogy sosem nalam, es 2.5 misinel eddig nem volt magasabb egyiknek se a bekerulesi koltsege.
Szerintem kevesbe artok a kornyezetnek, ha ezt hasznalom amig lehet, mintha vennek melle egy teljesen ujat.
Masik dolog az a hozzaallas szerintem hibas, hogy a varosba mindenaron autoval kell menni, legyen az villany vagy barmi.[ Szerkesztve ]