Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Romvr

    őstag

    válasz SaGaIn #1 üzenetére

    Szomorú hogy így gondolod. Én másodjára álltam neki miután végigvittem nagyjából 57 óra alatt. Most arra vagyok kíváncsi hogy miként változnak az események a fő történeti szálon ha más döntéseket hozok. Jelenleg hanyagolom a mellékküldetéseket és Game+ -ban tolom (azaz megmaradt minden felszerelés és képesség).

    Nekem továbbra is tetszik a játék... ráadásul az 1.0.5-ös patch javított az arcokon és pár gyakori hibát is. Persze van még mit dolgozniuk rajta, szó se róla de így hogy 64 óránál járok és még nem unom, azért elmondja hogy nem olyan vacak a játék mint sokan állítják.

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    Elég sok hosszá-szólás született, köszönöm őket (jót is rosszat is). :R

    Igyekszem mindegyik felmerült témát megválaszolni.

    Az tény hogy a Witcher 3 legtöbb mellékküldetésének is olyan története van mint ha része lenne a fő küldetésnek (mondjuk 90%) de éppen ezért elég sok olyan bugba is belefutottam mikor ki akartam maxolni mindent ami miatt vagy vissza kellett tölteni játékállást, vagy elő kellett hívni a Console-t és csak kóddal tudtam tovább vinni (beakadt ellenfelek, nem megjelenő NPC, nem megszűnő akadály...stb.). Egy teljes végigjátszás során legalább 10-15 ilyennel találkoztam, volt hogy sorozatban. Akkor ott vannak még a lovas bugok amik egy részét hamar javították de néhány mégis benne maradt (Damn it Roach) és egyéb kisebb Glitch-ek, grafikai gondok. Nem tökéletes, de mégis az a roppant mennyiségű tartalom amit beletettek ellensúlyozza minden baját. Számomra ezért is etalon. Ha jól rémlik akkor a fő küldetést is legalább 30 óra végigvinni. Ha minden Witcher Contract-ot és mellék küldetést is meg akarsz csinálni akkor 120 óra alatt se végzel.

    Ami szintén tény hogy nagyjából 10-12 óra alatt végig lehet tolni a Mass Effect Andromeda fő történeti szálát a legkönnyebb fokozaton és X szintű cuccokkal, ~55-ös karakterrel Adept-re gyúrva. Én 57 óra alatt pörgettem ki elsőre sok mellékküldetéssel és a végére 52-es szinten voltam full VII N7 szettben. Az is tény hogy a mellékküldetések nagy hányada tipikus MMO szerű "gyűjts össze X ezt, menj beszélj amazzal, hozd el Y-t N helyre"...stb. De egy része (40-50%) tényleges tartalmat ad a világhoz vagy elmesél egy érdekes történetet (Knight küldi pl nagyon tetszett)

    Az is tény hogy vannak benne hibák. De az is hogy az 1.05-ös patch rengeteget javított a játékon. Mióta felraktam a leírtak jó 50-60%-ával nem találkoztam azóta. Elvileg az 1.06-os is készülőben van ami majd még többet javít rajta...

    Igen, valóban vastag bőr kellett hozzá hogy a játékot úgy adják ki ahogy, de hiába lázadunk akkor se nagyon fog változni. Főleg a nagyobb stúdiók játékai rendszerint olyanok hogy érdemes várni vele még 1-2 hónapot vagy 2-3 nagyobb javítást. Ilyen kort élünk. Ez hatványozottan igaz ha egy nevesebb cím motort vált olyanra amit nem feltétlen ő fejlesztett, csak licencel. Mint most is.

    Viszont ha az ember nem besavanyodott maximalista és képes legyinteni az apróbb problémákon (elismerem, viszonylagos mi az apróbb) akkor a játék élvezetes. Mondjuk én csak Male Ryder-el játszom de szerintem jól fel van építve a karakter. Egy fiatal csávó akinek a nyakába szakad egy nehéz feladat amit el se vállalna ha nem lenne "muszáj". A párbeszédeket is lehet komolyan venni és elviccelni, humorizálni. Aki szerint meg az adott helyzetet nem veszik elég komolyan mert még ott is viccelődnek... nekem pont ezért élethűek a karakter ábrázolások. Sokan akiknek hivatásuk a veszély (mentősök, rendőrök, tűzoltók) a stresszes helyzeteket poénkodással oldják, mert másként hamar kiégnének, beleőrülnének. Persze valaki egy nagyon komoly űrdrámára vágyott Shepard után, de ott nekem pont a poénkodás miatt az ME3 Citadel (vagy Holiday?) DLC a kedvencem. Én szeretek szórakozni egy játékon és ezt az igényemet az MEA maradéktalanul kielégíti. De elfogadom hogy másoknak más az ízlése. De attól hogy én kimondottan utálom a borsófőzeléket, másnak még lehet az a kedvence és pont ezért nem mondom hogy a borsófőzelék szar.

    Remélem mindent témát érintettem ami felmerült itt... :U

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz SaGaIn #21 üzenetére

    "A borsófőzelék akkor jól ha jól csinálják és hagyják készre főni és persze nem sózzák el..."
    SaGaIn konyhája... hamarosan az RTL műsorán :DDD

    "Amúgy igazad van, lehet tulzóak voltak az elvárásaim."
    Igen, itt lehetett a gond. Mióta tudtam hogy a játék FrostBite-al jön az UnReal után úgy voltam vele hogy bug-tengerként fog kijönni és lesz benne az első pár héten egy rakás GameBreaking bug. Így mikor csak apróbb grafikai problémákkal találkoztam és csak néhány igazán idegesítővel, a játék lényegében felülmúlta az elvárásaimat. :DDD

    De én már úgy ülök le minden játék elé ami érdekel hogy nem számítok sokra. Lehet a korral jár vagy csak a tapasztalat vitte le ilyen alacsonyra az elvárásaimat, de így ritkán csalódok nagyot... de mások vagyunk és ezzel nincs baj amíg nem használunk végleteket ha egy relatív dologról van szó.

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz SaGaIn #25 üzenetére

    "Ha erre számítottál akkor miért adtál pénzt egy várhatóan bugtenger játékra?"

    Mint írtam, előtte Origin Access-ben próbáltam ki a 10 órás próbaverziót és 7 óra után döntöttem úgy hogy ez vállalható, sőt nagyon élvezetes játék és nem futottam bele semmilyen komoly hibába. Csak utána csaptam rá a megvásárlás gombra, mert azért 7 óra után már van egy kép a játékról (COD-ot végig is vinnél annyi idő alatt :DDD )

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz KFORboy #28 üzenetére

    Köszönöm hogy lehülyéztél mert tetszik egy játék és élvezettel játszom vele. :R

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz KFORboy #32 üzenetére

    "CoD lett a Mass Deffect-ből... kijön évente az új rész,"
    Mass Effect 3 - 2012
    Mass Effect Andromeda - 2017

    " csilivili pár újítással,"
    Unreal Engine 3 - 2012
    Frostbite - 2017

    "4-5 órás történettel"
    A fő csapásvonal SpeedRun-al 12 óra. Nekem 57 óra volt végigvinni sok-sok mellékküldivel

    -- Ezekre egyben reflektálva: Te biztos hogy a Mass Effect Andromeda-t töltötted le és nem valami mást? :DDD

    "Köszi nem kérek belőle :N"
    Senki nem is kényszerített... te kalózkodtad le saját hatáskörben.... és hülyézel le mindenkit akinek volt fölösleges 15-20 ezer forintja meg több 10 órája a játékban utána.

    "Ugyan így nem fog javítani a renoméján az, hogy van 1-2 forma aki mégis megvette és ezért muszájból kell hájpolni ha már kiölte rá a pénz a szerencsétlenje."
    Ezt kérlek fordítsd le magyarra mert nem értem ki hájpol és mit muszájból.

    "Ez inkább Qrva gáz... tesztelni független állásponttal szokás"
    Akinek ez a munkája annak igen, annak független álláspontot kellene közölnie és az olvasóra bízni a tanulságok levonását. De ez egy blog ahová mindenki beírhatja a saját véleményét és az ő álláspontjából vizsgálja a dolgokat. Te is készíthetsz cikket a májgombóc leves készítésének titkairól.

    "ez a teszt meg csak arról szól, hogy elmegy az arcba rikító ordenáré dolgok mellett legyintve egyet, hogy nem vészes"
    Mert nem vészes. Pár grafikai bug amik itt-ott megjelentek... na puff neki. Bezzeg mikor a Skyrim vagy Witcher 3-ban voltak hibák tonna számra arra mindenki legyintett. Pedig abban voltak GameBreaking hibák is megjelenés után. Itt meg előfordul 2-3 említésre méltó és mindenki habzó szájjal szidja a készítők anyját. Egyszerűen divat lett mindent utálni, mindenre fröcsögni és mindenbe belekötni. Az emberek már nem tudják hogy kell örülni és élvezni valamit... ez valahol szomorú.

    " ami meg egyben van a játékban azt az egekbe magasztalja..."
    Aha... kérlek pontosíts hol magasztaltam egekbe és mit.

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • Romvr

    őstag

    válasz KFORboy #34 üzenetére

    "4-5 órás történet az... PONT" & "Mindenhol másutt állítják 4-5 órás a fő történeti szál kb mint egy CoD-nál, hasonló klisékkel."
    Nyilván neked hiszek és nem a személyes tapasztalatnak és az általános vélekedésnek... amiről te beszélsz az a csalással és egyéb játéktechnikai hibák kihasználásával elért SpeedRUN... de akkor a Skyrim meg 48 perc... tehát az még akkor sokkal szarabb mint a COD... hülye akinek a kedvence és szereti!

    "Az hogy Te béna vagy és tizen órákat szenvedsz vele..."
    Te meg szimplán idióta troll vagy, ha már így átcsaptunk személyeskedésbe. Egy játékot élvezni kell és nem minél hamarabb kipörgetni. Gondolom te borkóstolóra is úgy mennél hogy két perc alatt benyakalnál mindent aztán közölnéd hogy de szar volt az egész mert ilyen hamar vége lett...

    "Te hájpolsz és te tudod a miértjét nem én, sorry ha bonyolultan fogalmaztam és nem érted... ennél lejjebb nem tudom rakni a lécet !"
    Látom fogalmi zavarban szenvedsz. A Hype az amikor nem említünk semmilyen hibát és egekig magasztalunk egy játékot. Én azt mondtam hogy élvezetes a játék, kiemeltem a hibákat amikkel találkoztam és adtam neki egy 7.5/10-es értékelést ami lássuk be nem 8-9-10... ha hájpolnék akkor 10/10 lenne és nem volnának külön kiemelve a hibák amikkel találkoztam.

    De te erre lehülyéztél, lebénáztál....Komolyan menj el orvoshoz, mert valami nem stimmel a fejedben.

    "Aki tesztel... tesztet mutat be... az Pro és Kontra elven mutassa be azt.
    Te csak Prot emeled az egekbe, a Kontrát meg a szőnyeg alá próbálod söpörni."

    Erre nem tudok mit mondani. Leírtam mit tapasztaltam. A jót és a rosszat is. A végén összegeztem a játék jó és rossz tulajdonságait címszavakban. De gondolom képtelen voltál értelmezni egy ilyen bonyolult szöveggel megáldott eposzi hosszúságú cikket.

    "Nem apró bugok vannak, konkrétan játékot élvezhetetlenné tevő problémák voltak nyitáskor"
    Kérlek sorold azokat a játékot élvezhetetlenné tévő problémákat. Mert én ilyennel nem találkoztam. Persze lehet hogy az ismerősödnél sokkal több jött elő mint nálam... Tényleg érdekel mikkel találkoztál az alatt a 2 óra alatt.

    "és most se sok javult"
    Mégis honnan tudod? Hisz akinél játszottál nyilván már nem játszik vele ha 3 óra után falhoz akarta csapni a billentyűzetet. Neked meg meg sincs, hisz nem vásárolsz és nem warezoltál sem. :U

    "A Skyrim meg egy végtelenségig játszható csillió játékidőt ígérő hatalmas sandbox ami a hibái ellenére jó játék." vs "Ez meg egy X@R ami még hibás is !"
    Kár Hypeolni a Skyrim-et. Egyszer végigvittem de azóta se tudom még egyszer rászánni magam. Unalmas a történet, már a megjelenésekor elavult volt a grafikája és még mindig hemzseg a hibáktól. Olyan hibáktól ami a játékmenetet is befolyásolja és elveszi a kedvet két perc után. Hülye aki a szereti és béna aki még a mai napig is tud játszani vele. :P

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

Új hozzászólás Aktív témák