Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gomez86

    őstag

    válasz M5Norbi #28 üzenetére

    De jó is lett volna. Kicserélhettük volna a 15 éves Colt-ot egy - akár kis hatótávolságú, kis akkupakkos - kis elektromosra. De nincs 11M (vagy 9) erre a bulira, 3-4 még lenne. Azt sem bánnám ha használt. Illetve hát így az lesz. Használt, támogatás nélkül. Butikosné meg szalad az új 208-al (részben) az adómból.

    így csak abban bízok hogy pár év alatt össze tudunk hozni annyit hogy beugróra elég legyen egy ilyenre, aztán majd pár év alatt kifizetjük. De olyan nem lesz hogy itt üldögél a polcon a pénz és várom hogy mikor lesz egy rövid ablak a pályázatra :(

    "A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

  • dabadab

    titán

    válasz M5Norbi #28 üzenetére

    Ebből a pénzből az autóállományban érdemi változást nem lehet csinálni, ahhoz túl sok autó van (nagyjából négymillió személyautó - ehhez képest ez a kétezer kb. semmi, 0,05%).

    Amire az ilyen kezdeti állami ösztönzők jók, az az, hogy beindítsák a piacot meg az infrastruktúra kiépítését és ennek értelmeszerűen csak elektromos autókkal van értelme, mert a belsőégésűeknél ezzel nincs probléma.

    DRM is theft

  • Tapsi

    addikt

    válasz M5Norbi #28 üzenetére

    Az a baj, hogy a gondolkodásmódotok nagyon messze áll azoktól az emberektől, akik ezeket az autókat megengedhetik maguknak. Aki X3-mal jár (új), az nem fog egy elektromos 208-ba beülni, akkor már inkáb Teslába. 3-4 millióért nincs új autó, 4,5-ért se nagyon. Jó, az ilyen Dacia-szintű köpedvényeket leszámítva. Amúgy meg a 11 millió is nevetséges ár, egy dízel Passat kerül ennyibe. A támogatás célja az, hogy az elektromos autók penetrációját növelje, arra pedig alkalmas, hiszen közel 25%-át az árnak átvállalja az állam. Rengetegen vannak az országban, akiknek ez valós alternatíva, napi ingázásra például ideális. Remélem, hogy bővítik a pályázati keretet.

    Ismétlem, ez nem azoknak szól, akik szerint 11 millás autó a luxus kategóriája. Nem az, legfeljebb a csóró magyar társadalomnak. Nyugaton, normális életszínvonalú országban ez széles rétegek által megvásárolható középkategória. Amúgy egy Octavia is 8 millánál kezdődik.

Új hozzászólás Aktív témák