- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
El kell kezdeni népszerűsíteni és azt üres autókkal nem igazán lehet.
Ma már talán a technológiai kihívás okozza talán a legkisebb fejfájást a cégnek. (persze miniatürizálni, olcsósítani még bőven van hova)
El kell fogadtatni az emberekkel...azokkal is akik használják és azokkal is akik csak közlekednek az ilyen autókkal egy úton. (ráadásul minden baleset után újra kell kezdeni ezt a munkát, akár okozója, akár csak részese volt az önvezető autó a balesetnek) A vaskos felárat is el kell fogadtatni...főleg ha jellemzően full elektromos és hybrid autókban gondolkodnak. Az első időkben főleg ilyen taxiszolgáltatások várhatóak. Jól teszik, mert így sok ember kipróbálhatja. A család aki megkapja biztos az összes ismerőssel, haverral kipróbálja majd.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.