Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aelod
veterán
Azért ez a tech nem tudom mennyire hatékony az északi területeken ahol bizony komoly mínuszok vannak és egy mai korszerű diesel könnyedén veszi ezeket az akadályokat.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Köszi pont ezt akartam írni a kollégának. Alacsony hőmérsékleten csökken a teljesítmény, nem mellesleg iszonyat nyomás van egy hidrogén tartályban ami közúton aggodalomra ad okot.
Amúgy meg teljesen felesleges ezeken lamentálni amíg a vizi úton lebonyolított áruforgalom még mindig dízelmotorokkal hajtott óriás teherhajókkal zajlik. Azok nem éppen euro 6 besorolású motorok
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz #27070592 #12 üzenetére
Egyrészt másrészt szabályozás van erre is, hogy bio legyen. Tehát kukoricából fogják neked előállítani. Élelmezésre fordítható területeket foglal el a termesztése stb. stb.
A moder diesel motorok semmivel sem károsabbak mint az elektromosak. Sőt ez egy kiforrot technológia, megbízható és biztonságos.
Ezért képmutatás ez az egész ev lobbi. Nem utolsó sorban az akkukba a lítium kinyerése iszonyat környezet romboló...
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Évek óta napokra van. Gondolod, hogy ez a semi truck megoldja a közúti teher fuvarozást mint olcsó alternatíva és a cégek rohannak lecseréni a MAN, DAF, SCANIA, vagy a tengeren túlon a Peterbilt stb. vontatókat teslára?
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz Shadowbull #42 üzenetére
Ezért írtam, hogy kezeljük a helyén. Kuriózum, hype stb..
Szerintem még odahaza sem lesz túl népszerű egy jó darabig."It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Öcsi? LoL ettől a stílustól nem lesz nyomósabb az érvelésed azt ugye tudod?
Pontosan tudom mi az a katalizátor. Tény és való, hogy egy elektromos autó előállítása nagyobb költség mint egy hagyományos belső égésűé (akku, vezetékek stb.) Ha minden járművet ev-re akarunk lecserélni 1) lehetetlen 2) kapacitás hiány lép fel mivel nem tudnak majd annyi akkut gyártani amennyi szükséges.Vállalatok, autógyártók nyilatkozatai, államok politikai és gazdasági iránya stb.
Attól, hogy ezt az irányt jelölték ki még nem biztos, hogy járható az út...
( tudom, ettôl nem lesz jobb az elektromos autók aksijának megítélése csak azért fogjuk fel a belsôégés egy vicc napjainkban )
Ha így gondolod lelked rajta, de egy délibábot kergetsz.[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
A realitás talaján maradva látható, hogy a zéró emissziós ev-k nem zéró. Van egy kiforrott technológia ami még hosszú távon üzemképes (gazdaságos: lásd autók fogyasztás csökkenése, egy nyerges vontató is durván elvan 25literes gázolaj fogyasztással). A másik oldalon van egy feltörekvő technológia ami számos kérdésre még keresi a megoldást (elhasznált akkuk hasznosítása, újra hasznosítása, elektromos tűz esetek megoldása, növekvő energiaigény stb) de ne legyünk naivak, hogy az átállás hamar bekövetkezik és szemellenzővel fújolni a kőolaj alapú közlekedésre."It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Igen. Városban ideális és kézenfekvő. Nincs üzemi hőfokra melegedés előtti kopás mint a belső égésű autóknál, szmog stb.
De az is tény hogy az elterjedését beárnyékolja az ára IS!
Pontosan, erre még rájön a gazdasági helyzet és az energiaár krízis is."It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Pontosan. Egy percig ne gondolja semelyik zöld náci, hogy ez a vonat azért indult mert zöldre festik a közlekedést. Itt is mint minden, mindenhol a pénzről, politikai csatározásról szól. Feldughatjuk az ev-ket ha a villamos energia ára az egekben van. Kétszer is meggondolja az ember, hogy belevág e egy ilyen történetbe vagy használja a fúj de csúnya rossz belső égésű autóját (itt azokat az embereket értem akiknek munkához, vagy munkába járáshoz elengedhetetlen a gépkocsi).
Új dízelmotort mutatott be az oroszlános márka
Érdekes, itt sem a fejvesztett átállásról szól a dolog."It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz Shadowbull #108 üzenetére
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Ja ok. Ennyire nem értek ezekhez.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
-
aelod
veterán
válasz nyerek01 #170 üzenetére
A jelenlegi ev tulajoknak azért van egy utazós diesel vagy benzines is a garázsban
Nem, ez csak a ti igényetek. Az átlagnak ( igen, ilyen a legtöbb ember ) elég napi 60 km táv és ráér tölteni akár otthon egész vagy napközben munkaidô alatt, vagy szinte bármikor.
Nekem nem. Örülök, hogy nem vagyok átlagos[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
-
aelod
veterán
válasz sz.balazs.95 #182 üzenetére
Bombardier TRAXX mozdony (egy vagy kettő áramnemű) Felsővezetékből kapja a delejt, nem akkumulátorról üzemelő elektromos mozdony. Habár annyit tud, hogy a (villanyfék) fékezésekor vissza tud táplálni a hálózatra..
Siemens Vectron mozdonyok ennél korszerűbbek viszont darabaj 3.5 millió euro. Elvileg a MÁV írt alá keretszerződést ezek beszerzésére.
Azonban van teljesen hidrogén meghajtású elektromos mozdony család is Németországban üzemel. Alstom-Siemens megegyezés gyermeke.
Elég érdekes, mert az utcába 2 házon van csak napelem a többin nincs ahol van ev is. Az egyik pl taxizik egy kia-val de van mellette egy diesel taxija is. Kiát kábellel eteti. Ismerősi körben most telepítettek napelemet.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz nyerek01 #233 üzenetére
Azért azt is vedd figyelembe, hogy a downsize-ing és az egyre szűkülő motorválaszték miatt is felgyorsult az ev értékesítés. Plusz a legtöbb gyártó már céldátumot is kitűzött arra, hogy nem fog értékesíteni belső égésű motorokkal szerelt kocsikat.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
válasz Shadowbull #248 üzenetére
Le style c'est l'homme
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-