- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
El se hiszem, hogy valamiben egyetértünk... bár nekem ez a B forgatókönyvem... az A az, hogy kibírom a PS4-gyel a félidei modellfrissítésig és majd a halkabb hidegebb slim verziót veszem meg... lehetőleg induló ár alatt. Úgy is van még elég játék amit végig kélne vigyek PS4-en is.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Tetsuo
aktív tag
"Illetve szvsz a grafikai minőség, textúrák minősége már mostani konzolokon is annyira kifinomult, hogy gondolom ez a párszoros (kétszeres + tömörítés) memória méret növekmény bőven elég lesz így is a nagyságrendi látványbéli ugráshoz."
Ez ellentmondás. Valójában minél jobb minősége van a grafikának, annál többe kerül a még jobb minőség. -
Chaser
titán
nem tudom miben nem értettünk eddig egyet ( :
de nekem sajnos ha 24gb ram lenne benne akkor sem érne 100e ft-nál többet, mert alig néhány játék van amit "jobban esik" kontrolleren játszani mint egér+billzettel, és tetszik ha minél szebb a grafika is annál a néhány játéknál ai leköt, és nem esik 1 frame-mel sem 60 alá a megjelenítés - ezt lehet megoldják -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kansas
addikt
Ez a "minél szebb a grafika" érdekes kérdés, de csak multiplatform címeknél van értelme feszegetni és koránt sem egyértelmű, hogy mindig a PC grafika a legszebb. Ha pl megnézel egy Spiderman-t vagy egy God of War-t vagy Uncharted4-e, akkor azok azért eléggé ott vannak ahol a jobbfajta PC-s grafika.
Persze multiplatform címeknél a PC-n lehet finomhangolni az effekteket meg a részletességet, de biztos hogy a 16x SSAA az jobb a 8x-nél? Én pl 4x fölé ritkán állítok bármilyen AA-t, bert behányok a pacává simított képtől - és persze szarrá AA-zva mi értelme a 4K textúráknak pl.?
Harmadrészt meg a konzolok általában azért megbízhatóan hoznak egy közép-felső kategóriás PC élményt, érezhetően a csúcskategóriától maradnak le, de pl egy XOX vagy PS4Pro 4K-s teljesítményét PC-ből megvalósítani a konzol árának többszörösébe kerül még akkor is, ha az izmosabb címek csak 30fps-sel futnak konzolon - az én konfigom pl Ultra beállítások mellett 40fps-t tud AC Odyssey alatt, és csak a proci+VGA csere amit tavaly megejtettem, másfél-kettő új prémium konzol árába fájt...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
martonx
veterán
Még arra leszek kíváncsi, hogy vajon az új Windows Core, ami a pletykák szerint az új Xbox-on futni fog, vajon hogy fog hasítani? Ez még durva meglepetéseket is okozhat majd (mind pozitív, mind negatív irányban).
Én kérek elnézést!
-
Chaser
titán
én szeretem magam beállítani mi legyen/ne legyen szebb
forza nagyon szép volt one x-en 4k-ban, de ahhoz nagyban hozzájárult egy lg oled is ( : pc-n szebb grafot be tudtam lőni 1440p ultrán fix 60 fps-sel, ami nem ment a one x-nek, és némi kísérletezés és freesync elfelejtése után teljesen szmusz' az egész - 4k ultra ugyanígy de kisebb butításokkal szintén meglenne -
pc mindig is drágább lesz, ellenben sok más dologra lehet használni, ha nem is használom ott a tudat h lehet ((( :
és a pc mindig szenvedősebb is lesz -driverek -, de ezért kárpótol a billzet+egér
a vga került annyiba mint az utolsó 100e-s xbox amit boltból lőttem, de nekem megérte
bf1-et megvettem tesztre, x-en tetszett, hát itt is sok nyomiság van, de grafika fullextrán' mehet, meg se érzi a vga, átvezetők közt volt 30fps-es videó, rendesen diavetítésnek tűnt, szerencsére 14hz-re nincs szükségem, de 60-ra igen - és persze akinek kell a 100+ fps annak konzol teljesen kiesik -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arty
veterán
Már a ps1-2 korszakban is volt "egyfajta" textura tömörítés, de majd ez a mostani minden eddigit 6 nagyságrendel felülmúl - nos, én ettől csodát nem várnék.
Azt sem zárnám ki, hogy a tex tömörítés hatékonysága az előző genben jobban nőtt, mint fog most. Ezesetben még gyászosabb (lesz) a helyzet a csak dupla ram-növekedéssel.
Azt aláírom, hogy a texturafelbontás elég jó volt a mostani genben, de a render-felbontás növekedése további tex-felbontásnövekedést igényel. Az xbox one x a korábbi 8 helyett 12 giga rammal jött, az ms "valamiért" indokoltnak látta a +50% növelést. És/de most, hogy a gpu erejét duplájára növelték, elég lesz a +33% ?! (xox-hoz képest)
Teljesen világos a helyzet: ennyi fért most a büdzsébe, a ddr6 drága.
Kompromisszum mindig van, most ez lett az áldozat.Nem arról van szó, hogy az ssd-t okosan használva nem lehet csökkenteni a veszteségeket Lásd még: a gyenge jaguár cpuk ellenére is rengeteg problémát megoldottak a konzolokon ebben a genben... de remélem azt te sem tagadod, hogy biztosan volt gond, amit meg nem
A bővítésesdi meg utolérte a konzolt is, végképp - a pró gépek megjelenésével.
És onnantól az alapgépesek szívnak. (a prósok is: kifizették.... aki meg erre azt mondja, hogy boldogan tette: irány a pécé!)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
hajbel
addikt
-
Kansas
addikt
Őszintén szólva nem értem, minek a %-os növekedéseken lovagolni. Egyelőre nem PC játékok futnak konzolon, hanem a konzolra megírt(és optimalizált) játékokat írják át PC-re, úgy ahogy.
Azt meg hogy mi lesz a szűk keresztmetszet, nem tudom, honnan veszed, láttál talán optimalizációs statisztikákat, vagy a hátsó feledből húzod elő?
A RAM 50%-os növekedése csak akkor igényel 50% GPU izmosítást, ha feltételezed, eddig egyik oldal sem volt szűk keresztmetszet, és azt is, hogy a GPU erő növelése igényli a RAM méret azonos mértékű növelését, mert... miért is?
Mondok egy példát: nekem az előző videokártyámon, egy Sapphire Nitro RX480-on volt 8GB VRAM... a mostani, kb. 100%-kal erősebb RX5700XT-men szintén 8GB van, mégsem hallom sehonnan, hogy az RX5700XT-t a VRAM mennyisége limitálná(sőt, tesztekben általában ki is jön az a 100% különbség fps-ben), pedig 0% a növekmény.
A konzolok pedig még csak nem is azonos módon használják a RAM-ot, többek között nem kell RAM->VRAM adatmozgatást végezniük, tehát a VRAM-nak nem kell cache-ként működnie... és van még egy halom különbség ami miatt bármennyire is fizikailag azonos az architektúra, a konzol nem tekinthető egy gyengébb PC-nek.[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
arty
veterán
tudom, az egyszerűb érzékeltethetőség miatt ebbe bele se mentem...
természetesen valóban a seggemből húzom ezeket elő, hiszen nem láthattam ilyen statokat...
de ha most láttam volna is, hogy elég a 16gb ram, az mit mond el arról, ami 2-3-4-7 év múlva lesz?a játékok memóriaigénye nem konstans: folyamatosan nő, asszem ebben nem lehet köztünk vita
ezzel a korábbi gyakorlat - amikor 6-8x-ra nőtt a memória egy-egy genváltáskor - is alig tudott lépést tartani! hogyan fog a mostani, 2x növekedés mellett? (sehogy, nem is fontos: ssd + jön a pró! nemár...)mennyi ram is van MA (vagy várj: mennyi volt a 480ad idején) összességében a gépedben?
amúgy értem én, hogy a 480on a maga idejében túlzó volt a ram mennyisége, még jó h nem 1080ti-d volt, akkor még visszalépést is bemutathattál volna...
(igen, tudom h pécén van overhead ram/vram dedikáltsága miatt, de azért ma egy korrekt pécében 24GB memóriával gazdálkodhat az os+app+gfx - MA! nem 3-4 év mulva!)tökéletesen igazad van abban, hogy nem kellene gyenge pécéként használni a konzolokat - sajnos csomó (kisebb?) fejlesztő mégis ezt teszi (tette eddig), az optimalizációnak nyomait is nehéz felfedezni rengeteg csodás konzolverzióban... (ebben a genben ez pl főleg a Unity motort használó játékoknál volt baromi látványos)
és természetesen biztos lesz app, ahol a cpu vagy a gpu lesz a szűk keresztmetszet (kreténül használt raytracing, 4k, cpu-n egy mag használata, stb), itt csak simán arról van szó, hogy mi nem javult a SZOKÁSOS ütemben nextgenre... (és mégmégmég1x: a ddr6 mocsokdrága, a 2080on is 8 gigát látsz, nem véletlenül... a 2080ti árába viszont már belefért +3GB )
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Kansas
addikt
Ezt benézted, az i5-ös(4440) gépemben 24GB DDR3 RAM volt, azóta 16GB DDR4, nem főleg, de nem is utolsó sorban anyagi megfontolásból.
Nem érzem egyébként annak a 8GB-nak a hiányát. Igaz, azokkal az időkkel ellentétben manapság keveset fut a VMware az otthoni PC-men.A többihez: nem a fejlesztők kezelik gyenge PC-ként a konzolokat, hanem épp te, megpróbálva rájuk húzni a PC trendeket.
És továbbra is: az összes multiplatform játékból nem "konzol verzió" van, hanem "PC port", az hogy a PC-n nő az erőforrásigény, nem kis részben a szar minőségű portolásnak köszönhető, ha megnézed, a PC-exkluzív játékoké közel sem nő annyira, bár azok közt is bőven találni szarul optimalizáltakat, ebben speciel egyetértünk.Olyan ez, mint Moore "törvénye" - nem törvényszerűség, hanem megfigyelés, a fejlesztőkre nézve pontosan zéró kényszerítő erővel... és idő függvényében sem állandó.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
addikt
Már ne haragudj, de te ezzel most mit akarsz bebizonyítani? Hogy konzolba ugyanannyi memória kell mint PC-be, mert pár kisebb fejlesztő nem tud rá optimalizálni?
Te megint fordítva fogod meg a dolgot, nem úgy kezdik majd el tervezni a játékot, hogy megírják a legerősebb PC-re és utána rájönnek, hogy jaj több memória kéne a konzolba, mert amire terveztük abban több van...nem, hanem megnézik, hogy mennyi van az Xboxban, mennyi a Playstationben, ráadásul ha Switch portot is akarnak, akkor mennyi abban és azután(vagy mellett) esetleg kapunk egy PC portot.
A konzol meg valamilyen szinten mindig kompromisszummal járt, valahol meg kell vágni a kiadásokat. Itt most "csak" ennyire tellett, szerintem az árához képest így is szép kis csomagot kapunk. És azzal kell gazdálkodniuk a fejlesztőknek, ami van benne. Szerintem egyébként a fejlesztőknek elég volt a 16 giga ha annyi került bele végül, mert a devkitekben tudtommal több volt és senki sem hangoztatta, hogy kevés lenne bele.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
martonx
veterán
Véleményem szerint, ha megnézed az 1-2-3 xbox verziókat, akkor az is látszik, hogy eleinte minden grafika full pixeles, vektoros volt. Aztán jött az xbox 360, ahol azért időnként már voltak olyan játékok, ahol az ember azt mondta, hogy hú bakker ez jól néz ki. Xbox One-on meg már nem ritka a fotorealisztikus grafika. Ergo olyan ez, mint a moore törvény, hogy egy idő után már nincs hova a járt utakon tovább fejlődni. Persze full hd után, most itt van a 4K, de közben bejött a ray-tracing, ssd-k, és alapvetően nem látom, hogy mi az, amivel olyan generációs ugrást lehetne tenni Xbox One grafikai minősége után, mint pl. Xbox kalssic vs Xbox 360 között.
Azaz simán benne van a pakliban, hogy hosszú évekig elég lesz a 16GB ram, amúgy meg a jelenlegi üzleti modelleket elnézve 3 éven belül úgy is jönni fog a Pro, ha valaki a 8K-ra akar recskázni a 42 colos tv-jén.Én kérek elnézést!
-
arty
veterán
Nem néztem be semmit, nem kellett eltalálnom, mennyi ramod volt/van
Nekem is 24 gigám van, mert annyira kevés volt a végén a 8 (ddr3), hogy nem éreztem kellően hosszú távra elégségesnek a 16-ot se ... (áhá, biztos innen jön a ramfétisem, hogy legyen day1 "tartalék" ! ) és volt mellette 11 gigás kártyám is, de az/akkor tényleg overkill volt (mármint a vram).Ha a fejlesztők nem kezelik gyenge pécéként, akkor honnan az Alien Isolation gyalázat teljesítménye, miért futott a Broforce 20fps-el, miért játszhatatlan jelenleg az Ori xbox one x-en? Ha ezek direktben konzolra készültek, miért nyújtottak ott és csak ott értékelhetetlen teljesítményt? Alulbecsülöd az igénytelenséget, azabaj
#215
Hogy a pécés ram igény jó indikátor. Mivel az "xboxba" nem látok bele
Az x86 kód, assetek kb(!) 1:1 méretet jelentenek a konzolossal.Ha igaz lenne amit írsz, nem lennének förtelmes konzolportok. Elvégre a ps4 képessége adott, ott akkor mindennek perfekt 30/60frémmel kellene működnie - nem?
Nem, mert csak be kell kapcsolni konzolon is a subsurface scatteringet, ne nézzen má' ki sokkal bénábban Idióták.devkit - NDA, jókapcsolat, stb. nem ordíthat egy dev névvel, hogy ő mit gondol.
de amugy is: a sony/ms zsebére megy, hiába szeretne John 24/32 gigát...Ha majd lesz ár, megmondom jó-e - szerintem - a pakk
Mert valóban minden ezen múlik, az ár-értéken.
Pl. 399$-ért a ps4 kurvajó vétel volt, totál nem érdekelt a jaguar cpu (és bár elsőre xboxot vettem, de addigra már az se a kinektes agyrém volt).(#216) martonx az én alap-problémám a "prókonzolosdi". ez ellene megy a konzol koncepciójának és a "lustaféreg" devek vissza is élnek vele! és persze pénzbe is kerül
az sajnos teljesen természetes, hogy egyre kisebbek a szabad szemmel látható ugrások 1-1 generációt tekintve, ráadásul ha végigéled az éveket, pláne alig-alig látod a fejlődést... de azért tegyél ki nyugodtan egy Gears2-t egy Gears4 mellé és mond azt, hogy nem ordító a difi.
( vagy mégdurvább: rage mellé doom eternalt, forza4 mellé forza7et, stb )
pedig nekem aztán üt időnként a 360 grafika is: 65"-ön 2 hete "nyomtam végig" a ps1-es hi-octane-t 10-15fps, öklömnyi pixelek, ugráló-torzuló textúrák, 10 méteres látótáv...[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
addikt
Alien: Isolation - PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test
Talán még kéne rajta optimalizálni?
Amúgy az Ori miért játszhatatlan Xbox One X-en? Mert nem tudja tartani a folyamatos 60 FPS-t? Ezek a konzolok az AMD Jaguar processzorokkal nem 60 FPS-re lettek első sorban tervezve. Persze ha elérhető távolságba kerül a 60 FPS, a fejlesztők megpróbálják kihozni belőlük a maximumot, néha több, néha kevesebb sikerrel.
Ideális esetben minden atomstabil 30 vagy 60 FPS lenne konzolon. De szerintem az optimalizáció sok tényezőtől függ, pl. fejlesztői környezettől, fejlesztő kompetenciájától, határidőtől, büdzsétől, stb.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
arty
veterán
válasz Hopkins95 #219 üzenetére
7850-en megy a 60fps... és a ps4-ben annál erősebb van
Azok a jaguárok 30+ al elmozgatják a red faction guerillát, ahol az egész játéktér összeomlik.... az egyszem* élient már nem bírták? pláne h a boxos verziót látod beesni 30 alá, miközben ott a cpu magasabb órajelen megy... (anno ez nagyon megmaradt bennem, mert ezt az ujgen konzolokon abszolut 60fps-nek vártam)büdzsé, határidő, stb - igen, tudom h sokszor nem a fejlesztőn múlik... de tartok tőle, hogy pont emiatt is "elvárt" h a pécékonzolra két hét alatt készlegyen a port
*túlzok
amúgy tök jópofa lenne elővenni ezeket a threadeket adott gen végén és átbeszélni, h miről mit gondoltunk "akkor és most" én tök boldogatn belátnám 7 év mulva, hogy "valóban elég lett a 16g"
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
martonx
veterán
De érted a 80-as években a 320*200 is szuper felbontásnak tűnt, a fekete-fehér kis tv-ken. Azaz ha most 10 évenként nézzük, a 80-as, 90-es évek között volt egy minségbeli ugrás, mert hirtelen minden szines lett. 90-es évek, 2000-es évek között megindult a felbontás növekedés, beindult a 3D.
2010 utántól viszont már akkor se voltak olyan durva növekedések. Ha most előveszel egy 8-10 éves játékot, nem azt mondom, meg lehet mondani, hogy egy mai játék valamivel szebb, de közel se mellbevágó a különbség, sőt ugyan figyelni kell, hogy az újabbakban jobb a víz effekt, meg szebbek a lángok okozta fények, de ezekhez tényleg erősen ezekre kell koncentrálni.
A jövőben meg szerintem bőven a VR lesz a lényeg (amihez viszont nudli a 16Gb memória), már csak azért is, mert a jelenlegi grafikai színvonalról már nem lehet minőségbeli ugrást elérni.Én kérek elnézést!
-
PuMbA
titán
"Ha most előveszel egy 8-10 éves játékot, nem azt mondom, meg lehet mondani, hogy egy mai játék valamivel szebb, de közel se mellbevágó a különbség"
Néhány játék azért villant, például a Red Dead Redemption 2-ben a globális fénykezelés / időjárás rendszer eléggé durva, de az új konzolok fogják elhozni a várt grafikai ugrást...mert ugye a sima Xbox One elég ergya lett a DDR3 VRAM-mal és azon is futnia kellett mindennek.
[ Szerkesztve ]
-
Tetsuo
aktív tag
Szerintem még nagyon messze vagyunk a realisztikus látványtól. Most azt mondod a mai játékokra, hogy hűha, de 20 év múlva megmosolygod azokat.
Hogy a játékfejlesztők nem lépnek komolyabbat és nem történik nagyobb fejlesztés, és emiatt nincs nagy különbség x éves játékok között konkrét időt tekintve mondjuk az utóbbi 10 évben (már ha így gondolod), akkor az megint csak a visszavett hardvert igazolja.
Persze, vannak jobban sikerült játékok, meg trükkök, amivel olyan, mintha... bizonyos helyzetben, de szerintem nagyon tré egy GTA 5 méretű pálya grafikája és pláne mozgása, fizikája és a hangzás is bőven fejlődhetne stb. sok nagyságrendet, nem kicsit. -
Chaser
titán
a mai játékok uo. csúnyák mint a régiek, csak másképp
mondotta volt egy itteni "kollega" ( :
ezért is lövöm le a játékok 95%-át 5 perc után, viccnek is rossz
a legnagyobbak közé tartozik nálam, mikor gránátvetővel a poharat nem leht lelőni az asztalról, hatalmasssss, ha már nem tudják%akarják leprogramozni, ne vegyenek bele ilyen részt
vagy a "vissza növő" vakolat a téglára, stbstb_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kansas
addikt
Időjárás kapcsán: annyit kb. a Witcher 3 is tud, és az egy 5 éves játék...
Az RDR2 motorjának egyébként van baja... meg az is vicces, mikor a híg sár úgy működik, mint a hó lábnyomok szempontjából...
A globális fénykezelése mondjuk nem rossz, de csak ezért nem fogok RTX kártyát venni... inkább lecserélem a PS4-emet PS5-re.[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
A Witcher 3-at az időjárás miatt hoztam fel, szvsz abban semmivel nem tud kevesebbet.
Az RDR2 meg lehet akármilyen szép, ha engem baromira nem mozgat meg a vadnyugati téma - mostanra ráadásul már a posztapokaliptikus/zombis cuccoktól kifejezetten herótom van, úgyhogy kihagytam pl a szintén gyönyörű, de számomra érdektelen Horizon: Zero Dawn-t is és a Last of Us elé is nehezemre esik leülni, pedig az megvettem...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
félisten
Last Of Us-t ne hagyd ki. nagyon hat az érzelmekre, más mint a többi. HZD-t én is abbahagytam, játszottam fele kb 2 órát aztán abba maradt.Valahogy nem fogott meg.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
addikt
Ja, ha van kedve felcseszni magát a hülye onehites clickereken, akkor játssza csak. Nem fair a játék, mikor rádugrik az a szar és lerázni sem tudod. Ilyenkor lehetne használni a csítet PC-n, de konzolon nincs ugye.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
félisten
válasz Hopkins95 #229 üzenetére
nagyon könnyű őket kijátszani amúgy ha rájössz a taktikára meg fontos hogy össze gyűjtsd craftolni a cuccokat hogy készíteni tudj Shivből jó sokat . De én is Normalon játszottam, hogy élvezni tudjam a sztorit mert amúgy valóban nagyon nehéz, egyetértek. De a sztori az mindet visz. Kizárólag azért vettem a PS4 gépet
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Kansas
addikt
Köszi a tippet!
Én is mikor tavalyelőtt Black Friday-en megvettem a PS4Slim-et ~60e-ért, a megspórolt pénzen megvettem mellé a fontosabbnak tartott exkluzívokat is: Last of Us, Heavy Rain, Beyond:Two Souls, God of War, Uncharted-széria, később meg a Spiderman-t.
Eddig a Spiderman-t pörgettem ki, a többi lassan kopik, szoknom kell a konzolos életérzést...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
-
Chaser
titán
válasz laposonly11 #232 üzenetére
milyen memóriára gondolsz? 3 játékot is néztem egyszerre, kilövés után ram is felszabadult
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
laposonly11
senior tag
Az Alien isolation már csak azért is jó példa, mert egy PC-n annyira jól megírt kódról van szó, hogy egy régebbi 2 magos üzleti laptopon is elfut, integrált intelHD kártyán:
https://www.youtube.com/watch?v=Lrq6LlO7r1E
https://www.youtube.com/watch?v=oueIhWfRc-YOrdo est anima rerum.
-
addikt
Arról beszél szerintem, hogy PC-n egyes játékok memory leakesek és hajlamosak lassan felzabálni a memóriát. Az új Call of Dutynál még a bétában egyeseknek jelentkezett a dolog és összeomlasztotta a programot. Nem tudom azóta megoldották -e, mert nem vettem meg.
(#230) b. Lehet nekiugrok legkönnyebb fokozaton újra, de 2 éve egyszerűen félretettem a játékot és azóta sem volt kedvem hozzányúlni. Meg egyébként is elkezdtem nézni a végigjátszást zsozeatyától, és olyan jót a saját végigjátszásom alatt úgysem szórakoznék, olyan jó beszólásai vannak.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Chaser
titán
válasz laposonly11 #235 üzenetére
nem vettem észre egyiknél sem , mondjuk 32gb van, de 16 gb mellett sem hallottam ilyet
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arty
veterán
Az RDR-t day1 vettük haverral. 1-2 órát bírtam, azóta le is töröltem. Dögunalom.
Hasonlóan érzek mint te.Viszont a lastofus életem egyik legerősebb játékélménye, ha nem a legerősebb.
Ps3on és Ps4en is végigtoltam, egy csoda. Nem mérném egyik openworld szeméthez sem és egy ideig arra is csak legyintettem: zombis hülyeség....szerk: és másodszor már normál fölé lőttem a nehézséget, legközelebb pedig tuti h grounded lesz a cél a sztori sokadszorra egyre kevesebbet ad, kell a másféle feszkó.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chaser
titán
szerencsére 32gb van a gépben, ilyet nem tapasztaltam
átlag gépben van kb 16gb - már aki játszik annál biztosan -, ami játékot eddig néztem nem volt a ram terhelés több 10-11gb-nál mindennel együtt, persze biztos vannak ram éhesebb játékok, gears5-öt majd megnézem, az 8gb-tal tud csúnyákat csinálni, úgyis akartam kicsit tesztelgetni
egyebek mellett ez miatt is vettem 32gb-ot, ha néha játszok a ram biztos ne legyen szűk keresztmetszet - később se mikor a next gen konzolokban már 16gb biztos van, akkor még nem lehetett tudni mennyi lesz, de a 16 minimum az kb borítékolható volt - melóhoz meg akármikor jól jöhet_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
laposonly11
senior tag
Tetsuo megmagyarázta, igen ezértkell többmemot venni, és ez sok gondot megold. Mondjuk én még elvagyok a 8GB rammal, bőven elég egyelőre, bár az ilyen Arma 3 meg Ark alá azért kel la 16 GB ram, a Star Citizennél meg azt olvasom hogy 8 nál gyengélkedik ,16 al szépen megy de 32 gb al megy csak igazán gondok nélkül. A Gears 5 PC-s verzióhoz, jár ultra HD textura pack, ezért is lehet hogy kell hozzá a több ram. Lassan megjelnik a Mount and Blade 2 azért oda is ajánlottnak a 12gb ram és 6 magos proci van írva, meg is értem, hiszen ott akár 500 lovag is rohangálhat egyszerre a csatatéren.
Ordo est anima rerum.
-
Chaser
titán
válasz laposonly11 #241 üzenetére
vga-ra kivágnak sokan 150-200e-t, cpu-ra is csúnya összeget, 16 gb és 32gb ram közt 20e ft volt a különbség mikor tavaly ilyen tájban megvettem őket - akkor a gép még csak tervben volt, de gondoltam ram legyen ha már olyan jó áron tolják, ki tudja mi lesz később -, először a 16-os kitet vettem, az azóta is bontatlanul várja hogy majd eladjam :d
ha tud limitet okozni ha nem, mert ha igen így biztos nem lesz limit alapon lett végül 32, lassan a legkisebb tétel egy játékos gépben - amíg fel nem szalad az ára, volt már rá példa elég sokszor -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kansas
addikt
Jó neked, mikor én vettem a mostani RAM-jaimat, akkor épp minden RAM baromi drága volt, ez a 16GB épp 65e-be került(a vele együtt vett R5 1600X 67e volt). A pechem hogy a többi RAM ára azóta a felére esett, az a fajta ami nekem van, még mindig 60e, és nem vagyok 100%-ra meggyőződve róla, hogy jól működik együtt más típusú RAM-mal.
Úgy 90-95%-ra tippelem, hogy simán működik vegyes konfigban, ha a másik RAM szett tudja ennek az időzítéseit, de jó lenne biztosra tudni, nehogy nekem visszaálljon JEDEC paraméterekre XMP-ről...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Chaser
titán
néhány "ram válságot" már megéltem, gyorsan megtanultam ramot akkor _kell_ venni mikor olcsó, akkor is ha épp nem kell, mert később lehet szükség lesz rá, van egy szint ami alá már nem esik be max pár ezer ft-tal, viszont kb bármikor duplájára is emelkedhet
mindenféle hókuszpók nélkül kb egy éve 47e-ért vettem a 2x16gb gskill 3000@cl16-ost, ami 1,2v-on megy 3g-t defaulton...99 hó garral ( : több mint fél évet várt hogy kipróbáljam, de türelmes volt :d
mivel nem tudtam amd v intel lesz, ezt ajánlották ami esélyesen mindkét platformmal oké lesz, amd-nél biztosan bejött
3333-at biztos megy, az új zennel megnéztem, régiek imc-je nem engedte
ha bővíteni akarsz boltból veszed, és ha nem oké valami elállással visszalépsz_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arty
veterán
rendesen ráoptimalizálták a konzolra a játékot. ennél retekebbül futó cím talán nem volt 2013 óta egyik gépen se... (most a fix20 frémes szutykokat hagyjuk, ez egy AAA játék... lenne)
következő genben mindent 8k-ban kell réjtrészelni, a frémet el lehet felejteni... (ilyen ingadozó retekért vágni kéne a kedves devek kezét, gyalázat)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
laposonly11
senior tag
1. Meg sem jelent még a játék csak egy demo. Van még idejük finomítani rajta.
2. A mostani gen már rég nem bírja a legújabb grafikai színvonalat, az RE2 is dropol sima konzolokon 30 ill. pro/x en akár 44 framre, mert nem bírják tartani a 60 képkockát.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-resident-evil-2-remake-multi-platform-tech-analysisOrdo est anima rerum.
-
arty
veterán
válasz laposonly11 #249 üzenetére
Előző részt is lesz*rták, ugyan ilyen ingadozo szutyok maradt, örökre.
Tévedés, nem a gép nem bírja. A hardver ismert, tudható "mit bír". A fejlesztő tolja túl szokás szerint a grafikát... és arra is lusta, hogy 30 frémre lockolja/legyen gfx és perf mode kapcsoló a játékban. (df szerint a re3 pro-n viszonylag vállalható - nem ideális, de tűrhető)
Ha kijön a SeX, az talán elviszi mindkettőt fix60al. Nade milyen röhej már ez?! Tiszta pécé... az új vga-n majd jól fut
(#248) wesder jah, élmény lesz nextgenen a 25-120ig ingadozó frém előző genben volt a 20-30, most a 20-60... "óriási élmény"
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen