- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Juhaszatti #33 üzenetére
Pontosan így vagyok ezzel én is, kiegészítve azzal, hogy egy olyan járműnek erősen kétséges szerintem a presztízsértéke, ami de facto a leglassabbak közé tartozik az utcán.
A 45 km/h egy ismert elméleti érték, tulajdonképpen magasabb is, mint a megengedett legnagyobb sebesség, de a legolcsóbb 50-es robogók többsége is tudja az 50-55-öt. De sebaj, majd lehet hekkelni...
A másik problémám a dizájn. Az, hogy szerintem nem csak bántóan ronda, hanem kifejezetten igénytelen formaterv, csak egy dolog. Az viszont már egy másik, hogy csomagtartót sem látok rajta, ami enyhén szólva megkérdőjelezi a használhatóságát.
Az árammegosztás pedig nem lenne rossz ötlet, ha a magyar szabályozás nem tenné gyakorlatilag kivitelezhetetlenné. Állami monopóliumról van szó.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Polarstar #58 üzenetére
És akkor még a Vespában is benne van a Vesppa-felár, amit tömegek szívesen megfizetnek, mert valahogy jó odamenni egy ilyen kis ékszerdobozhoz és felülni rá. Van valami bája, varázsa, amit nem sokan tudnak nyújtani.
Ez a cikkbeli valami viszont szerintem kevesekben fog ilyen érzelmeket beindítani. Persze, látjuk, hogy van akinek tetszik, de hogy lelkesedjen érte valaki...Meg aztán, amit már számtalanszor elmondtunk: egy robogó a praktikusságról szól, ez a koncepció pedig elvben fokozottan. Praktikusság csomagtartó, sisaktartó, tárolórekeszek nélkül? Vespa-áron????
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Csóringer #81 üzenetére
Senki nem savazta az elektromos robogó koncepcióját.
Ha vennéd a fáradságot és figyelmesen olvasnád az Általad kritizált hozzászólásokat, értenéd, hogy a többségnek itt azzal van gondja, itt maga az elgondolás, vagy mondjuk úgy, a modell megideologizálása sántít.
Szerintem mindenki örülne egy értelmes, jó magyar fejlesztésnek, de ebben itt van némi ellentmondás. Ez a jelen formájában szerintem életképtelen, mert maga a jármű nem praktikus, ellenben baromi drága.
Nem abszolút értelemben, hanem mondjuk az eleve prémiumkategóriás olasz lóhoz képest is.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
V2-tulajdonosként nem igazán tudom, hogy mi az a V2-feeling, de a nejemmel birtokolt mind a négy motort szívesen cserélném le elektromosra. Volt és van is gyönyörű hangú motorom, de boldogan szabadulnék a motorok hangjától, arról nem is beszélve, hogy a teljesítménykarakterisztikája a villanymotornak ezerszer jobb, mint amit bármilyen belső égésű valaha is produkálni tud.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
A forgalom ritmusáról a KRESZ sehol nem írja, hogy felülírná a sebességkorlátozást.
30 éve motorozom városban, napi rendszerességgel. Bár a saját robogóm messze nem ötvenes, rendszeresen kerül a fenekem alá olyan gép, ami valóan 40-et tud, illetve egy időben huzamosabb ideig használtam ilyet.
Valamiért soha nem volt az az érzésem, hogy meg akarnának ölni a lassúságom miatt. Figyelni kell a gyorsabbakra, és ennyi.
Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző sebességhatárokat enged meg járműveknek. Mondom ezt mint aki 32 éve foglalkozik szakmailag közlekedéssel.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten