Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz carl18 #112 üzenetére

    Így van, a procinak nagy szerepe van :) A VSync-kel vigyáznék, mert nagyon elavult 2000-res évekbeli technika, aminek sok hátránya van, legnagyobb a lag növekedés. Nem véletlenül próbálják írtani a VGA gyártók már évek óta mindenféle más dologgal: Enhanced Sync, Adaptive Sync, Freesync, GSync.

    [ Szerkesztve ]

  • Chaser

    titán

    válasz carl18 #112 üzenetére

    mondom ez olyan mint a "halk" dolog ( :
    nem az fps számokkal van ott gond, nem is frametime bibis, de teljesen más 3800x-en mint az alatta levő cpu-kkal
    mivel az a kedvenc játékom raktam bele időt
    nálam is vsync, de minden cpu/vga mellett ugyanúgy az volt, tehát nem lehet a különbség oka
    rossz kirajzolások - elmondani nehéz, pl megtörik az árnyék hirtelen fékezésnél -, ugyanígy "ugrik" a kép, az árnyék, bármi ha belerongyolok valami 200-zal
    kis röccenések, stbstbstb
    ez 3800x mellett teljesen eltűnt - és nem kellett hozzá magas órajel -
    aszem' itt látszik megvolt-e stabilan a 60fps-em - 1440p manual ultrán 100-140 közt volt az fps -
    de az az élmény sehol nem volt a 3800x+1650 kombóhoz képest, hiába kisebb felbontás és gyengébb grafika
    beültem egyszer tesztelni, bő egy óra után hagytam abba ( :
    series s-en tapasztaltam először ilyet, az is 8c/16t-s 3xxx
    pc-nél is úgy néz ki ez a game meghálálja az ilyen cpu-t - emellett a kicsi 3100 mellett is lazán játszható, de nem úgy -
    csináltam anno videót is róla, először azt gondoltam a vsync-monitor sara
    de mivel a videón is ugyanúgy ott voltak az anomáliák, így az egyértelműen kizárható

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák