- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz Evil Snowman #42 üzenetére
Talán ezért voltak sikeresek az egyedi ügyfelek, mint a fillérbacó KKV, mert ezt az emberséget viszik a tárgyalásokra is. Sokan félreértik az EQ, mint érzelmi intelligencia fogalmát és azt hiszik, ha már döngicsélnek valamin, akkor magas az EQjuk. Hát nem.
Én nem voltam ügyfélszolis, nem is leszek soha, de én pl a Vodás lányokkal szoktam beszélgetni és nem hiszem, hogy panaszuk lenne rám.
Sosem borítottam asztalt sem ügyfelesre, se bolti dolgozóra. Nincs rá szükségem, én a feszültséget azon töltöm le, aki generálja. Emiatt rúgtak már ki, de hát az elveimről nem mondok le.[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.