- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
veterán
Én is ügyfélszolgálatos vagyok, voltam értékesítő, panaszkezelés/ügyfélmegtartó, hátralékkezelő ISP-nél, most jelenleg egy követeléskezelőnél vagyok, személyes / telefonos. Ez azért kicsit keményebb mint a szolgáltatói ügyfélszolgálat, itt nem azért sírnak, mert nem megy a telefon, hanem mert kopogtat a végrehajtó.
De az "ügyfélkör" ugyanabból az országból, ugyanazzal a szórással jön, én is kapok kulturálatlant és kulturáltat egyaránt, értetlent és értelmes embert, szerencse, hogy nem olyan nagy dózisban mint egy nagy multinál
De az a legbosszantóbb, mikor fel se fogja a kedves ügyfél, hogy ő most nem egy olyan helyre jött be, ahol ő éppen venne valamit, de ugyanúgy elvárja, hogy körbe legyen ugrálva, és nagyon megsértődik, mikor nem az a tárgyalás vége, mint amit ő eltervezett...