Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz #82729984 #42330 üzenetére

    Olyan mérhetetlenül könnyen dobálóznak emberek a visszahívás szóval, mintha az nem lenne végtelen sok szívás és anyagi kár az értékesítési láncban helyet foglaló partnereknek is. Ezzel az LG nem csak saját magát szívatná. Nem véletlen, hogy ezzel csak nagyon-nagyon indokolt esetben él a gyártó.

    Így néz ki mondjuk a Nikon "visszahívásnak" nevezett megoldása a D750 problémájára:

    "If your D750 camera may be affected, as confirmed with the serial number check above, you will be provided with the necessary information to obtain service for this issue free of charge. Once your D750 camera is received by Nikon, your D750 camera’s shutter will be examined and replaced, and your D750 camera returned to you free of charge, even if your D750 camera warranty has expired."

    Egyrészt pontosan tudható sorozatszám alapján, hogy mely gépeket érinti a probléma, másrészt pedig ingyenes javítást biztosít (erre a hibára) még garanciaidőn túl is. Egy korábbi esetben pedig a D600 javításával már nem is próbálkozott, azokat D610-re cserélte. Ezt sok helyen a sajtó visszahívásnak nevezte, amit végső soron elfogadhatunk, de attól ez még mindig nem az az eset, mint a Samsung Galaxy Note 7 esetében, ahol már a fogyasztóktól is visszarendelték a már eladott készülékeket és a boltok polcairól is végérvényesen eltüntették.

Új hozzászólás Aktív témák