- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
Ha csak a mechanikai hatás lenne a probléma, akkor pont a madarak példája alapján lehetne nem aggódni érte, arra vannak már bejáratott folyamatok. De egy rossz helyen kialakuló égés még az egyébként müködöképes maradó hajtómüben is okozhat tolóerövesztést. Annyira nem terüeltem, de el tudom képzelni, hogy pompázs, vagy ahhoz hasonló jelenségek is fellépjenek, plusz ilyen esetben a kompresszorlapátokat is teljesen másképp kéne méretezni, tervezni, hogy kibírjanak extra höt, a komplett áramlást át kell gondolni.
-
#06658560
törölt tag
Azt a 360kJ energiát közöld a kopresszorlapatok környékén egy igen kis térrészen, úgy hazavágja neked az áramlásod, hogy ihaj. Onnantól borul végig az áramlásod.
A pompázs nem azonnal állítja le, de gyakorlatilag ahogy felépül, már komoly gondot okoz a hasznos tolóeröben. Nem véletlen vannak rá szenzorok, majd folyamatok, hogy elkerüljék jóelöre.
#35 Barret001: A hajtómüveket méretezik, ellenörzik ilyenekre. De olyanra nem, hogy valami belobban, elég az égéstér elött.
#36 Rive: Az kezelhetö valamennyire, mert a galambok, nagyobb madarak bedarálása rutinmunka, azért nem is szokás például megszakítani sem egy utat enyhébb esetekben.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Emelkedés közben igen komoly gondot okozhat minden hajtómű tolóerő vesztés, süllyedés közben is. A lítium 100°C körül megolvad, ami elég gyorsan az első pár fokozaton elérhető hőmérséklet. Gyúlékony és robbanásveszélyes levegő és víz környezetében. Mivel a kompresszorfokozatok első tagjain okozol durva behatást a komplett áramlásba, az onnan végig haza vágja a rendszert. Leválások a kompresszor fokozatokon nem igazán szeretett állapotok egyetlen hajtóműben sem.
#41: Neked lehet, nekem, mint már biztonságkritikus terméket fejlesztőnek nem az. Pláne, hogy az akkukra nincs méretezve, a többire van egy hajtómű. Azt tudjuk, hogy túl tudja élni tragédia nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...