- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
hány idiótával találkoztam én is...
1. van üzleti bérelt vonalunk mikrón. áprilisban(!!!) kezdtem duruzsolni a főnöknek, hogy bővíteni kellene, mert baj lesz. hívja a kontaktot, üzletkötő kijön, új szerződést aláírják, megrendelik, stb. egész nyáron végig csesztettem őket, hogy mikor jönnek bekötni. jöttek is fürgén, mint a zsírozott villám, decemberben, amikor pont ugyanilyen időjárás volt. csak hogy mutassam, hogy mennyire együtt érzek velük, átmentem a szomszédos teázóba inni egy teát meg betolni egy szelet süteményt, miközben a szerelő az 5 emeletes ház tetején rohangált a szélben a 120 centi átmérőjű parabolával... öreg, ha neked nem volt jó nyáron 30 fokban szerelni, akkor vitorlázzál az antennával a -5 fokban...
2. amikor ez a vonal bedöglik, felhívom a kiemelt ügyfelek ügyfélszolgálatot, és mindig azzal kezdik, hogy az adsl-t újraindítottam? nem. akkor indítsam újra. nincs adsl. de indítsam újra. mondom nincs. nézze már meg a vonali sebességeket, ennyiből nem jön rá, hogy ez nem adsl?
3. nem ment jól a vonal, mint később kiderült, a berendezés szoftverhibás volt, ki is cserélték. nyitottam egy hibajegyet december elején, hogy nem jó. erre december 24-én délután, ajándékbontogatás közben felhívnak, hogy lezárnák a hibajegyet. mondom azt aligha, mivel a probléma megvan, nem csináltak vele semmit. akkor kiküldik az ügyeletes szerelőt, hogy méréseket végezzen. kérdezem, hogy mivel jár: hát 1-2 órára leállítják a vonalat. mondom meg van őrülve, karácsonykor??? az a kisebbik, hogy a szerelőt megszivatja, meg engem is, hogy be kell mennem dolgozni, a probléma, hogy nálunk éppen csúcsidő van, nem fog ilyenkor kitolni a felhasználókkal. de jönnek. oké, jöjjenek, de megmondom az őrségnek, hogy ne engedjék be. fél óra veszekedés után volt hajlandó elfogadni, hogy nem fogják lerombolni a vonalat karácsonykor.
digi bekötés itthon, még az előző, annó: kijön a szerelő, megkérdeztem, hogy úgy akarják csinálni, ahogy elő van nekik írva és akkor sokáig tart, vagy gyorsan végezni akarnak, de akkor csinálják, ahogy mondom... sikerült hamar meggyőzni őket
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Fűnyíró topik
- OLED TV topic
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Napelem
- Posta, csomagküldés
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest