- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Egyiket sem nézem le mert alapból csípem a városi kis vackokat. Mindig is szerettem őket. Az elektromos citigo jópofa az ötszázas és a honda-e pedig kifejezetten tetszik. Jó, az ion-nál és klónjainál már megremeg a léc mert az olyan szépek mint egy lóharapás de a többi rendben van szerintem is. Amiért bosszús vagyok, hogy az alapmotoros belsőégésű motoros kisautókat sorra nyírják ki a gyártók, hogy helyet csináljanak az elektromos autóiknak. A cikkben szereplő skoda is. Az alap benzines citigo mpi már hárommillió alatt elhozható volt a szalonból mindvégig amíg forgalmazásban volt. Vidékre ahol nem feltétlen alternatíva egy elektromos autó oda hibátlan kis csettegő volt mert olcsó, baromi keveset fogyaszt (4,4 volt az átlagom közeli kisvárosba ingázva), alig szennyez, el lehet benne férni két gyerekkel is akár, fenntartási költségei jelképesek stb. De már nincs. Van helyette elektromos kétszer annyiért. Nem az a probléma, hogy ráfeküdtek a gyártók az elektromos modellekre hanem az, hogy mindenféle átmenet nélkül beszüntetik a hagyományos modellek gyártását/értékesítését. A megfizethető kávédaráló motoros vackok helyett marad az elektromos verzió durva drágán. Eszi nem eszi nincs más. Aki esetleg hajlandó is lett volna háromért beleülni egy új euro5-6 kisautóba az most úgy van vele, hogy tökömet a hat-nyolc milliós elektromos törpeautókba és egyszer élünk alapon vásárol egy kényelmes nagyobb használt autót kettőfélért. Jobb esetben benzinest rosszabb esetben dízelt amivel aztán ugyanúgy ott fog állni előtted a délutáni dugóban a Hungárián...
Amit még nagyon hiányolok az a szélesebb tömegek számára megfizethető elektromos robogó. Nagykerekű rendes fékkel és futóművel, merev vázzal ami stabilan fut a "kiváló" fővárosi utakon. Ami tudja ezt az az átlag bérből fizetésből élő magyarnak fájdalmasan drága, ami olcsó az meg vacak mind. -
8th
addikt
"Ez a saját hisztid, ha a te igényeidnek nem felelnek meg a villanyautók akkor ne foglalkozz velük, járj mással."
Ja, hogy úgy. Amikor leírtam, hogy dízellel járok és a használat jellegéből fakadóan nem igazán érdekel mennyit szennyez olyan hisztirohamot kaptál, mint egy épp menstruáló Greta Thunberg. Vicces volt az a hadjárat amit kerekítettél a dologból. De tudod mit? Ez a saját hisztid, ha a te igényeidnek nem felelnek meg a
villanyautókbelsőégésű motoros autók akkor ne foglalkozz velük, járj mással.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W