- Android szakmai topik
- Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Netfone
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
De értsd már meg, hogy az semmire nem elég. Az ECU a motor teljesítményét, nyomatékát és alapszintű működését szabályozza, ennyit tud. Szoftverrel együtt. Azért 500 USD, mert egy elektromotort szabályozgatni jelentősen egyszerűbb, mint egy belsőégésűt a sok bizbasszal, ami benne van.
Az EV-k szoftvere ennél nagyságrendekkel komplexebb és nem lehet dobozban levenni a polcról, mert az összes egyéb, autóspecifikus összetevőhöz illeszteni kell, az összes szenzorhoz, töltési és visszatöltési megoldáshoz, kijelzőhöz, interfészhez, csatlakoztatási opcióhoz, SIM-hez és mindegy egyéb elektronikai komponenshez úgy, hogy ne dögöljön meg (mint a Corsa-e), ne írjon ki ostobaságokat (PUG), ne legyen döglassú (ID.3), satöbbi.
Az nem 500 USD. Korántsem.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u