- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
whatwhatwhat
aktív tag
Azért ez nem túl jó hasonlat. A mechanikus órák mindenféle elektromosság nélkül működnek, és az alapműködésük baromi egyszerű, kb 5-6 fő alkatrészből állnak. Az ilyen óráknak az egyszerűsége a szépsége, és az, hogy a hatékony és pontos működéséhez minőségi anyagok és nagy precizitás szükséges, de semmi más. Ezzel szemben egy modern belső égésű autó működéséhez eszméletlen sok dolog kell, többek között a komplex elektronika is.
Én különösebb értéket nem látok a belső égésű motorban, egy túlbonyolított, nem hatékony szerkezet, ami csak annak köszönheti a létjogosultságát, hogy az emberiség még nem tudott a kőolajhoz hasonlóan olcsó és nagy sűrűségű energiaforrást előállítani, ami egy autóban használható is lenne.
Persze nem vitatom a szubjektív véleményedet, az pont olyan releváns mint az enyém. Csak a hasonlatra szerettem volna reagálni.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Már szinte nincs egy "Hypercar" se, ami nem hybrid. Elektromos jobban gyorsul, Pont. Ezekhez a kocsikhoz gyorsulás kell, az a lényegük, így idővel mind elektromos lesz, ez elkerülhetetlen. Majd(már ezt teszik elég rég óta) raknak bele hangszóró motor berregtetést, hogy felálljon.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz mjani1172 #99 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy a fast charge rohadtul nem olcsó, nem környezetbarát... marhára nem zöld, és tartok tőle hogy az elektromos hálózatot se lehet végtelenségig fejleszteni és terhelni se.
Még ha valakit úgy ver a víz az ee-autójára hogy otthon napelemről tölt és más egyebet ritkán vagy sose használ azt még el tudom fogadni. De ezt fast charget nem.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hmb
aktív tag
ja hogy autobuzi vagy,akkor nyilvan vedeni fogod a belsoegesu gepeket eszervek nelkul.szamomra az auto egy kozlekedesi eszkoz.nem a kis farkam kompenzalom vele,igy teljesen hidegen hagynak a sportautok,es autoversenyek.gazdasagtalanok,rendkivul kornyezetszennyezik es a leggtobb raadasul eszmeletlenul giccses is.ezentul legalabb mar csak gazdasagtalanok es rondaknlesznek.amigy ha zavar hogy nem szenvedsz hallaskarosodast belebaszol par hangfalat es olyan motorhangot uvoltetsz amilyet akarsz
a valasz az elet a vilagmindenseg meg mindenre...az hogy 42!
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen