Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz UMbikes #9 üzenetére

    Tervben se volt soha. Honnan vetted, hogy jon egyaltalan? :F

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz b. #42 üzenetére

    Hallgattal mar binaural audiot? Siman egy stereo fejhallgatoval, probald ki, zsenialis. Olyan szinten hallod mi hol van, hogy hihetetlen, es itt is csak ket hangszorobol jon a hang. Abszolut nem szukseges ennel tobb a tokeletes terhangzashoz, ha jol van megcsinalva (csak ez utobbi rohadt nehez). :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz b. #56 üzenetére

    Jahogy ugy erted, hogy kizarolag hangfalrol beszelsz.
    Akkor persze, teljesen igazad van, hiszen nem lehet megoldani, hogy szeparalva legyenek a hangforrasok ful szerint, siman minden hangot "szembol" hallasz, mindegy ki mit csinal, pont mert mindket fuled hallani fogja egyszerre, legjobb esetben lesz egy halvany fingod a hang iranyarol, de tobb nem.

    ui.: Viszont a fejhallgatoval ha jol van keverve a hang, akkor de, barmilyen hangfalrendszernel pontosabb es jobb lesz a terhangzas. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz b. #58 üzenetére

    Te jó ég, az milyen fejhallgató volt? :DDD
    Én "csak" egy b&o h7-el hallgatom, ilyenkor általában vezetékről hajtva, de még így is leteszem a hajam, olyan faszán szólnak ezek a binaural audio cuccok, meg a ps játékok (pl returnal, illetve bár nem tempest, de a tlou2-ben is zseniális, mennyire lehet hallani, mi hol van).