Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sz.balazs.95

    veterán

    válasz AS #2 üzenetére

    nos ez egy jó kérdés, mert végülis a felhasználónak előny a könnyű szerelhetőség, illetve azok, akik éln(én)ek is vele, azoknak mindenképp, akik meg nem, azoknak viszont alapvetően mindegy.
    Csak éppen emiatt, hogy ez nem tömegigény, egyre inkább háttérbe kerül ez a szempont a gyártók részéről.
    Egy régi Nokiát ezerszer könnyebb szervizelni, mint egy mai átlag telefont, pedig alapvetően jó lenne, ha inkább arra törekednének a gyártók, hogy egy telefon javítása ne legyen bonyolultabb egy golyóstoll megjavításánál.
    Mondjuk az is egy érdekes dolog lenne (pont ezen gondolkodtam a mai nap), ha mondjuk egy gyártó azt csinálná, hogy úgy alakítaná ki a telefonját, hogy azt marha könnyű legyen javítani, és emellett a költséges szervizhálózat helyett biztosítana alkatrészeket és felszerelést, hogy házilag lehessen javítani. Ezzel költségeket spórolna, ami csökkentené a készülékek árát, és a felhasználók is tanulnának egy keveset.
    jó tudom, nagyon geek szemszögből közelítem meg a dolgot, de én ilyen vagyok. :DDD
    de mondjuk lehetnének egy kicsit „közösségibbek” olyan értelemben, hogy a felhasználóknak lehetőséget adnának dokumentációkkal meg minden félékkel a hardveres és szoftveres fejlesztésekre egyaránt.
    Innen meg csak egy lépés lenne a moduláris mobil, és a közösségi, de hivatalosan támogatott rom-ok használata.

    [ Szerkesztve ]

    Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

Új hozzászólás Aktív témák