Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thiclyoon
aktív tag
Kipróbáltam, nem kellett volna
Nem is olyan rég váltottam ios-re, de ez az "élmény" megerősített benne, hogy milyen jól tettem. Hogy a samsung még ios-re is tud egy laggolós alkalmazást írni az meglepett.. oké, lehet a webapp miatt van, mindenesetre szerintem ez max egy szánalmas - de kétségkívül ötletes - lépésként értékelhető a samsungtól.[ Szerkesztve ]
-
thiclyoon
aktív tag
Mindenkinek, aki szerint (túlzással, de) az android soha nem is laggolt, és soha nem is fog, illetve az ios egy lagghalmaz: az android szinte soha nem lehet olyan laggmentes, mint az ios. És ennek nem az az oka, hogy ki mit szeret, kb 10 évig androidot használtam ugyanis maga a rendszer úgy van felépítve: egy androidos VM vs ios-es natív futás között óriási a különbség. Persze a mai hardverek már elég erősek ahhoz, hogy a hatalmas különbséget csökkentsék, viszont eltűnni soha nem fog. Ezen kívül hatalmas eltérés, hogy míg androidon a régi verziókat is támogatni kell, addig ios-en ha bekerül egy rossz kód design, akkor a következő verzióba kiveszik / megcsinálják normálisan. Akár azon az áron, hogy a fejlesztő szívjon vele, hogy ami eddig ment, az most miért megy másképp Androidon ilyet nem lehet, és erre egy kitűnő példa az, hogy a telefon elforgatásakor melyik OS mit csinál. Az android az egész nézet hierarchiát megsemmisíti (ezért van a delay), és újra felépíti, míg az ios csak hív egy olyan függvényt hogy "ez a nézet meg fog jelenni újra, rendereld már ki" - ezért történik meg azonnal. Nem szeretnék ennél szakmai részletekbe belemenni, de hogy ne mondhassa senki hogy a levegőbe beszélek, egy konkrétum: az androidon működő GC nem determinisztikus abból a szempontból, hogy mikor fut le eltérő appokkal a háttérben, míg ios-en ilyen nincs, architekturálisan másképp oldják meg (ARC).
* persze a fenti a hivatalos appfejlesztésre vonatkozik (Android Studio és Xcode). Flutterrel jobb hatékonyság is elérhető androidon, és persze ios-re is lehet rossz kódot írni pl egy reacttal, vagy valamilyen pwa-pal. Ezekkel is lehet szépet, de tapasztalatom szerint nagyságrendekkel nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
thiclyoon
aktív tag
válasz Schuler888 #147 üzenetére
Pl #117.
De nem nagyon ment át a dolog, hiszen a #121-ben is az erősebb hardver a cél. Persze, ez javít a helyzeten, de a teljesen más alapok miatt nem fog segíteni ha 12 helyett 24GB ramot kap egy androidos telefon
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- E-roller topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...