- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Nem is a nagy teherszállítók azok, ahol annyira nyomulnak az elektromossal. Vannak persze olyan ötletek is, de inkább városi kisterhekre. A nagyobbakra meg távoli, szintén más jellegű fuvarozásra.
Az amcsiknál split phase -es transzformátort használnak, az utcán 11kV vezeték megy. 3 drót megy az épületbe, a kapcsolótáblába. Egy föld/neutral és a két fél fázis. Bármelyiket a földdel párosítják, akkor 120V, ha a két fél fázist párosítják, akkor 240V. Utóbbi például légkondik, sütők és más nagy fogyasztókhoz szokták kötni. A kapcsolótáblán így ki tudják választani, hogy 120 vagy 240V menjen egy-egy végpontra. [link]
Társasházban máshogy van, ott is kitér rá, ott 208V megy a kapcsolótáblába.
Az eonos nagy fejlesztés meg lepkefing. 100 évvel le vagyunk maradva. Talán kicsit túlzás... de 1950-től már 60A-s végpontokat szokás telepíteni arrafelé [link]
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
" De a 40-44 tonnás testemet soha nem fogja villany elhúzni mondjuk Antwerpenbe."
Még szerencse, hogy ezeket meg a szent lélek hajtja:
A kötöttpályás, vezetékes megoldáshoz képest a kamion annyiban más, hogy aksiban viszi magával az áramot és pár száz kilométerenként töltik.
"és akkor még a töltésükhöz szükséges erőművekbe ne menjünk bele (globálisan 50% a fosszilis aránya)"
Az EV-k nem a jelenlegi energiatermelés CO2 kibocsátása miatt fontosak, hanem mert kb. 50 év kell, mire az autózásban el lehet terjeszteni egy új technológiát. Azaz ha bármikor a jövőben át akarják állítani az energiatermelést kicsivel környezetkímélőbb megoldásra, akkor további 50 évet laggolna az átállás, míg az EV-k esetében ha az elektromos energiatermelés módját megváltoztatják, akkor az egész rendszer azonnal átáll.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest