- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A dolog ennél bonyolultabb. Valójában a problémát a DirectX 12 jeleneti az alkalmazáson belül. A Borderlands 3 a Microsoft ajánlásait követi a DirectX 12-re, ami azt jelenti, hogy az erőforrásokat a leíróhalmazba rakják. Ez az AMD-nek és az Intelnek jó, de az NVIDIA hardvereinek, köztük még az Ampere-nek is nem ideális. A GeForce-okhoz az az ajánlott, hogy az erőforrások a root signature-be kerüljenek.
Ezt az ajánlást némelyik program teljesíti, némelyik nem. A helyzet nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki. Ha ide helyeznek erőforrást, akkor számos formátum nem is támogatott. Ilyenkor a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen, és ezzel az NVIDIA hardverei teljesítményt veszítenek. Ezért van az, hogy az AMD minden DirectX 11-ről DirectX 12-re váltásnál előnyt kap, míg az NVIDIA esetében vagy előnyös ez a váltás, vagy hátrányos. Attól függ a pozitív vagy negatív irány, hogy a buffer viewek a root signature-ben vagy leíróhalmazokban vannak.
Ha lehet a fejlesztők beleerőszakolják ezeket a root signature-be, mert az AMD és az Intel hardverei ilyen működés mellett is jól érzik magukat, a GeForce-ok pedig csak így működnek optimálisan, de mivel ez egy nem ajánlott működési mód, a Microsoft nem készítette fel minden formátum támogatására, így sokszor nincs választásuk a fejlesztőknek, és muszáj leíróhalmazt használni, azt pedig a GeForce-ok annyira nem szeretik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MSI RTX 3070 8GB Gaming X Trio - 1 év magyar garanciával - eladó!
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest