Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Balázs1986 #64 üzenetére

    A mobil piac lassuló növekedése azért nem csökkenés, mert egyes fejlődő piacok még tartják magukat, de ezek általában az alsó szegmenst érintik, mint pl. India.
    Kb. a 2000-es évek eleje óta minden egyes apple pénzügyi beszámolónál ugyanaz a mantra, hogy jó, ez az év ugyan rekordnyereség, de a tendencia romlik és majd jövőre jaj mi lesz. Aztán jön a következő rekord. Ha meg elmarad 0.01%-al, akkor aztán tényleg elindul a huhogás, hogy jaj idén nincs rekord nyereség, itt a vég.
    Ami a prémium feeling kopását illeti: valóban sokan mondogatják, kivéve azok, akik megvették és használják az iPhone-okat.
    Botrányok-magyarázkodások mindig is voltak, ez része az apple körüli clickbait hajcihőnek (amit az apple marketing nyilván ki is használ), túl nagy jelentőséget nem tulajdonítanék nekik.
    Hú mekkora botrány, hogy ha kicsavart csuklóval így itt megfogom, akkor elmegy a térerő. Hú hazudik az apple, mert a 100% töltöttség csak 98%. Most meg hogy az öregedő aksitól nem random kikapcsol a telefon, hanem belassul. Mindig van valami aktuális médiacirkusz, aztán letelik a három nap és már senki sem foglalkozik vele.
    Jobst meg könyörgöm hagyjuk már, amikor élt, akkor ő volt a főgonosz, aki a sátáni marketing praktikáival átmossa a felhasználók agyát. Most meg: "meghalt Jobs, oda a minőség". Persze ezt is azok mondják, akik eddig sem voltak és ezután sem lesznek apple felhasználók.
    Áremelésről meg értelmetlen beszélni egy vadi új termék esetén. Egy új, fejlettebb terméket adnak az előző termékhez képest drágábban. Hogy kinek éri meg az árát és kinek nem, az erősen szubjektív döntés, de egy prémium kategóriás cucc esetén nem az a kérdés, hogy többet adnak-e el belőle, mint az olcsóbb típusokból, mert nyilván nem, hanem ha kevesebbet, akkor is tartani tudják-e a nyereséget. Az apple pedig még növelni is tudta.

Új hozzászólás Aktív témák