- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D@niel
addikt
Mert a Xiaomi nem úgy nézi, hogy "miért pont ez lenne sikeres", inkább: legyen még egy sikeres. Mert az előző is sikeres, meg a másik is, akkor legyen még egy sikeres, és még egy, és még egy, stb.
Ehhez kapcsolódik amit korábban írtál:
"Azert egyszer megneznem mi van a fejekben arra kelet fele, hogy ugy erzik ki kell adni egy ujabb telefont"
A fejekben valami olyasmi lehet, hogy folyamatosan sikeres modelleket kínálnak a piacnak, ebből van a profit. Azért gondolom, hogy ez van a fejekben, mert a számok ezt mutatják: Xiaomi reports 13.6% increase in revenue for Q1 2020, higher gross profit𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031