Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz sh4d0w #10 üzenetére

    A rendszerben gondolkodást ott sajátítják el a hallgatók.
    Ez tök jó lenne, ha igaz lenne, de nem az.
    Futószalagon jönnek a tárgyak, közötttük nulla kapcsolat, mindegyik önnálló egységként lóg a levegőben. Definíció-tétel-bizonyítás reggeltől estig, seggeld be és mondd vissza a vizsgán.
    Ettől hol fog bárki rendszerben gondolkozni?

    Mutasson már valaki egyetemet, ahol megtanítják programozni a diákokat. Egy tárgyat, ahol a tanár veszi a fáradságot arra, hogy code review-t csináljon és visszadobja a beadandódat, ha működik de olvashatatlan.
    Nem tudom, mostanában jobb-e a helyzet, régen simán elvégezted úgy a programozó egyetemet, hogy egyetlen unit tesztet sem kellett soha írni, jobb esetben leadták valahol a unit teszt definícióját és kalap.

    [ Szerkesztve ]

  • cog777

    senior tag

    válasz sh4d0w #10 üzenetére

    "A felvetés, hogy nem kell egyetem, vagy főiskola, meglehetősen furcsa. A rendszerben gondolkodást ott sajátítják el a hallgatók.

    Attol fugg. Kulfoldon mar altalanos iskolaban elkezdodik a csapatmunka, osszefuggesek keresese, megertese. Sokkal onallobbak.
    A magyar oktatasi rendszer ettol fenyevekre el van maradva.
    Lazan kapcsolodik hogy amikor rakerdeztem egyik ismeros lanyara, hogy megy neki a zeneiskola akkor azt a valaszt kaptam hogy annake ellenere hogy "elit" kozepfoku iskolarol van szo, meg mindig egyesevel jatszanak hangszeren, meg veletlenul sem csapatban.

    Ezzel szemben lanyom masik orszagban jar altalanos iskolaban es mar regen csapatban oldjak meg a feladatokat (es az IT csak eszkoz szamukra).
    Bizonyos mernoki feladatok megoldasara jo az egyetem, de sokszor nincs ra szukseg terulettol fuggoen.

    HP ZBook Workstation A3000 - Linux Mint; Raspberry Pi4 - Raspbian

Új hozzászólás Aktív témák