Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz BoneDragon #9 üzenetére

    A WC3 RTS része igen is lebutított.

    Az volt az egyik design elv, hogy a játékos minél kevesebb időt fordítson bázis és economy managementre és minél többet kint a pályán harcolgatásra. Emiatt olyan magasask a hit pointok a sebzésekhez képest (tovább tartsanak a skirmishek) és emiatt van upkeep (ne lehessen expelésre és economyra építve nyerni)

    Másrészt a BW-hez képest a csata képe is átalakul: Nem a pozícióba kerülés, koordinált több frontos támadások érvényesülnek, hanem egy -egy kis csapat táncol a pályán és használgatod a hősöd képességeit, őt pátyolgatod.

    Mi ez ha nincsen RTS szempontból lebutítva?

    Nem is létezett ez a kifejezés
    Valóban, mert a WC3-Dota-val jelent meg. Ez is mutatja, hogy a WC3 már nem egy tisztán stratégiai játék volt.

    Egyébként én már a WC3 bétájával is játszottam anno battle-neten megjelenés előtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák