- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hallador
addikt
Ok, csak mi van ha nekem nem kell előfizetés, meg ha van céges kártyám nyilván ezt így éri meg venni, de ha megnézed, akkor egy 3 éves készülék sehogyan sem ér meg 120 000 Ft-ot.
Mi van ha én nem akarok havonta x 1000 Ft-ot fizetni 24 hónapig? Akkor mennyire éri meg?The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
-
Lord Sidious
senior tag
"Mondjuk az ilyen ügyeskedő, hazudozó, garanciát kijátszó vásárlói hozzáállás szokott általában a garanciás ügyintézés kárára menni. Egyszerűen megunják a szolgáltatók az ilyen szarrágó vásárlókat és bekeményítenek. Amivel persze a tisztességes szándékú vásárlók járnak a legrosszabbul.
Nekem az a véleményem, hogy ha jogos az igényünk a végletekig harcolni kell minden esetben. Az ilyen ügyeskedőknek meg minden esetben el kell mondani, mennyire szánalmasak, hátha idővel kikopnak, bár ez csak illúzió."Aha, csak az a baj, hogy nem szolgáltatónál vettem, és volt rajta 3 év biztosítás is. Szóval igazad volt, de legalább kipuffoghatad magad, minden háttérinfó nélkül.
-
Lord Sidious
senior tag
de fedezte, viszont mivel az almáriumba mentem, mert az volt közelebb, bepróbáltam ezt is. Ha szívoznak, tök fölösen, akkor vittem volna tovább az iStyle-ba. permium biztosítás
de kiderült, hogy szándékos bűncselekményt követtél el. Gondolom a biztosításod nem fedezte volna a leejtésből adódó kárt (különben miért kezdtél volna a készülék melegedéséről hazudozni), és ezért megtévesztetted a céget, hogy kártalanítson.
373. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz, csalást követ el.ne játszd a jogászt please, mert nagyon nem vagy ebben képbe. ezért van a bevizsgálás, ha nem találnak hibát, akkor nem cserélnek, de mivel cseréltek, ezért valamit csak találtak. Vagy a szerviz járt el hanyagul.
[ Szerkesztve ]
-
Lord Sidious
senior tag
ezt megválaszoltam az előző hsz elején. konkrétan az első mondat.
Nem akarok itt jogászkodni, csak felbasz, hogy az ügyeskedők hasznát a nem ügyeskedők fizetik meg.
Nem, képzeld nem fizetik meg, mivel az Apple recycle projektje miatt, refourb. készüléket ad. és amúgy is, mi a fenéért szívná meg más? no waaay
[ Szerkesztve ]
-
Lord Sidious
senior tag
azért az is érdekes, hogy eddig 5 darab i6-om volt és mindegyik full más szinten melegedett, azonos megterhelés mellett. Ugyan azok az alkalmazások megléte, ugyan azon alkalmazások értesítése és szinkronizációja. Ugyan úgy max fényerőn, LTE-n, BT-n, stb., és kb. nagyon hasonló külső környezeti hőmérséklet alatt. A mostani pl. nagyon durva használat alatt is max langyos lesz. De volt már olyan, ami kb. alapállapotba volt langyos és közepes terhelés mellett meleg lett. Maxon pörögve ,pedig pár perc után auto lejjebb vitte a fényerőt és a procit is visszaskálázta. Kb. másfél hét után meguntam és visszavittem, majd kiderült, hogy az aksival volt valami baj, és gyári hibás volt. Ergo ha a megszokottnál és tapasztaltnál jobban melegszik egy készülék, akkor érdemes futni egy kört a hivatalos szervizbe, hogy vizsgálják be. A melegedés azért is lehet még morcosabb, mint kéne, mert az alaplap sérült vagy hibás és ez lehet, hogy nem látszik a szervizbe, de ha a 3-4-5-6 réteg (melyik típusnál mennyi van) egyikén van rossz helyen egy hajszálrepedés, már az is be tud zavarni. szóval érdemes figyelni ezekre, és nem feltétlenül egy erőforrás igényes appot okolni érte, vagy a magas órajelre skálázott passzív hűtéses CPU-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest