Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Sidious

    senior tag

    válasz hallador #23 üzenetére

    Az iPad-ek legfőbb felvásárló piaca, jelenleg az oktatás és az üzleti szektor. Itthon is pl.: IBM, MSCI, KPMG, ITSH száz számra vette őket. Csak úgy, mint a NIIF az iskola projektjeihez. Nem lennék meglepődve ha a 10,2 millió eladott iPad-ből, az 50% nem a cunsomer piacon talált gazdát, hanem a BTB, BTC, és egyéb vállalati szektorokban, illetve az oktatásba. Amúgy meg, szerintem még itthon is sokaknak vállalható kiadás hosszú távra egy iPad, főleg ha a családba többen is használják.

    Van akinek a tablet, mint termékkategória teljesen értelmetlen, másnak pedig egy olyan ökoszisztéma kiegészítő, rés betömő eszköz, amivel nagyon jól elvan és 3-4 évente simán vesz egy újat, mert ténylegesen "szüksége" van rá.

  • vicze

    félisten

    válasz hallador #23 üzenetére

    Erre ugyan az a beragadt lemez lesz a válasz. :)

    Leírtam megjelenéskor, hogy a Pro egy olyan kicsi rétegtermék, ami csak veszteséget fog termelni. (Ahogy a "minek frissítsünk HW-t" Mac Pro is mellesleg.) Egyszerűen azzal, hogy az Apple a Mini piacra dobásával megteremtette az olcsó Apple tabletet és a Pro meg minden küszködés most arra irányul, hogy emeljék valahogy az profithányadot, mert a Mini-é egyszerűen túl alacsony és az lekanibalizálja a teljes termékpalettát.

    Ez az egész rohadtul nem a HW-tól szól, hanem az igényekről és az árról. Ha Apple nem lépi meg a 7"-t akkor még nagyobbat esetek volna a teblet piacon, most a Mini-vel a részesedést megtartották, csak egy csomó profitot buktak cserébe.

    Telefon szinten meg telítődött az összes piac, így csak a két évente ingyen váltók maradnak.

Új hozzászólás Aktív témák