- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszpi
tag
válasz BerserkGuts #29 üzenetére
Én egy carbon scooter S3-asal tolom majd egy éve, ha jó idő van. Kb hasonló mint a Xiaomi. 28V 10,4 AH-s akksi. 2A-es töltője van. Ennek a kereke kisebb csak 6,5"-os, de szélesebb és tömör gumi. Azért vettem ezt mert van kolléga akinek Xiamoi van és mesélték, hogy hátsó defekt előfordul azzal. Én meg nem akarok soha úgy járni menetközben, hogy "otthagy az út szélén". Továbbá ez kicsit kisebb és könnyebb is, mert karbonszálas így csak 8-9kg, ami egy kézzel is kényelmesebb cipelés a Xiaomi 12-13kg-jához képest. Ezzel fel tudok szállni ha kell pl szakadó esőben buszra is nyugodtan. Bevihetem kocsmába stb...
Majdnem ugyanannyi idő alatt beérek melóba vele reggelente mintha metróznék, nyilván ott beleértve a metróhoz eljutást, és onnan a céghez, ami nekem kb 2x10 perc plusz. Azaz így is úgyis kb 35 perc - kb 6 km-es táv, viszont nyáron nagyon nem mindegy, hogy a 3-as metróban már reggel is vagy 30 fok van nagy tömegben, kb nulla oxigénnel. Ráadásul zajlik a felújítása és a pótlás az nagyon durva reggel és késő délután fő időben.
A töltője mint egy laptoptöltő csak kicsit nagyobb, ha teljesen lemerítem akkor kb 4 óra a töltés, de azt nem szoktam, mert kímélem az akkut azaz betartom a 80-30 szabályt, hogy több ezer ilyen negyed/féltöltést bírjon.
Lassan 1000km-nél járok vele már. Ez is 24km/h-val tud menni, ami gyalogosok között járdán sok, ott mindig lassabban, óvatosaban megyek. Az útvanalamban az a szerencse, hogy van egy közel 1km-es tök egyenes szakaszom 4m széles járdával, házak és bekötő utak nélkül, így ott végig maxon megyek Úgy vettem le hogy ez egy átlagos biciklus tempó, néha én előzök meg egy bringást, néha ők előznek engem. Ami nagyon veszélyes az házak kapualja, nem néznek az ember arra amerre mennek, telefon a kézben stb... Elém is léptek már ki nem egyszer, de még nem ütköztem soha mert nagyon figyelek és lassabban megyek ilyen helyeken ill sok emberek mellett.
Ami szuper, hogy sokszor pláne este gyorsabb vagyok a tömegközelkedésnél, pl deákról átértem a móriczra gyorsabban mint a 7 perccel később induló villamos... de ha már át kell szállni egy röidebb távhoz egy 20-25 perces útnál ami az átszállással néha +10 perc ha lekésed, akkor abszolút gyorsabb egy ilyen elektromos roller. Vagy ha van egyirányú úton zárt kerépkársáv ott is jól lehet menni és ott nincs gyalogos se . Bár utóbbinak még utána kell nézni, hogy jogilag minek minősül ez, lehet-e... mondjuk sima rollerrel és görkorival is mennek az emberek ilyen helyen bőven...[ Szerkesztve ]
Ryzen 2600, 2x 8GB RAM, 250 GB samsung 850 EVO