- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a jegyzőkönyv miatt. A Crytek megoldása a GeForce RTX-en is gyorsabb, mint a DXR-es megoldás. Effektíve tehát nem az NV ellen dolgoznak, hanem pont ellenkező céljuk van, az NV hardveres megoldása ugyanis nem elég gyors számukra.
A lényeg itt az, hogy a sugárkövetés a háromszögeken nagyon rossz hatékonyságú, de a DirectX Raytracing nem támogat mást, tehát nem tudsz voxeleken dolgozni. A Crytek azt csinálja, hogy a sparse voxel octree total illumination technikához kidolgozott voxelizációs eljárás eredményét felhasználják, és a voxelizált jeleneten csinálják a bejárást. Ez sokkal hatékonyabb BHV bejárást eredményez, mintha háromszögeken dolgoznának, mert pusztán a gyorsítóstruktúra sokkal kedvezőbb kialakítású a voxeleken, sokkal kevesebb a felesleges munka, amire számolni kellene, de az eredménye kuka lesz.
A Crytek-féle megoldás a DXR limitációit teljesen kikerülő, és szoftveresen előállnak egy hatékonyabb megoldással, amire a DXR pusztán amiatt nem képes, mert a DirectX futószalagja sehogy sem kezeli a voxeleket. De ha kezelné is, akkor is kellene rá egy külön hardver. A Crytek ezt megoldja úgy, hogy a jelenetet a CPU-n voxelizálják. Utóbbi a kulcs, amit évekig fejlesztettek, de rengeteg dologra jó.
(#9) Predatorr: A DXR nem licencköteles megoldás.
Ez is teljesen szabványos. compute shadert használ, minimum shader model 5.0-val, tehát alapvetően egy shader model 5.0-s szabványot támogató hardver kell.
A Crytek is elvégzi a sugárkövetéssel járó számításokat, ezeknek a shadereknek a lefuttatása megkerülhetetlen a DXR-rel is, vagy bármilyen más megoldással. A CryEngine trükkje a bejárásból adódik, ami sokkal hatékonyabb, mint amit a DXR kötött formában felkínál. Hasonlóan trükkös megoldás amit a WoT felmutatott nemrég. Az is a bejárásnál dolgozik máshogy, csak az a CPU-n számol, de ettől az is ugyanúgy elvégzi a sugárkövetést shading részét a GPU-n, compute shaderekkel. A jelenlegi ötletek szempontjából tehát vannak fix pontok, amik mindenhol ugyanazok, a shading fázis például az, vagy a denoising is. A bejárásban vannak nézetkülönbségek, ugyanis sok fejlesztő szerint a DXR aktuális verziója rossz hatékonyságú, és emiatt születnek erre alternatívák, amelyek pont ezt a rossz hatékonyságot kezelik. De az RT többi lépcsője nagyjából ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI VENTUS 2X RTX 3070 - eladó!
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ZOTAC GTX 1660 Super 6GB Garanciális!
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - RTX 4000 szériához
- Asrock RX 6700 XT Phantom Gaming, szinte új!
- MSI Radeon RX 6750XT GAMING X TRIO 12GB GDDR6 - Magyar garancia - Beszámítás: OK
- ASUS GTX 1070 STRIX OC 8GB GDDR5 - FELÚJÍTVA!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen