- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Mi is így oldjuk meg, a számlán szerepel az összes adat a kérdéses termékről, illetve a hozzájuk tartozó sorozatszám is. Szerintünk jóval egyszerűbb és korrektebb így.
Sajnos még ma is úgy van egyes gyártóknál, hogy kitöltött jótállási jeggyel lehet csak érvényesíteni a szavatossági igényt (használjuk a jogi megfelelőjét, mert a jogtárban a garancia fogalma nem létezik ebben a témakörben) a gyártónál/forgalmazónál. Ilyenkor célszerű lenne nekem (kereskedőként) a termék dobozából kivenni és egy dossziéban tárolni a többi jótállási jegy mellett (pl. laptopok, TV-k esetében)? Sajnos, ha nincs meg sem az ügyfélnek, sem a kereskedőnek a jótállási jegy és korrekt a kereskedő akkor bevállalja bukóval az ügyfél kártalanítását. Sajnos ebből fakadóan sokszor lehet a fordítottjáról is hallani.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A vásárlási bizonylat és a jótállási jegy összevonása több szempontból sem minden esetben ésszerű megoldás.
Hogy mást ne mondjak, a kettő útja elválhat, illetve a bizonylat olyan adatokat is tartalmaz, amelyekhez a szerviznek semmi köze.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!