Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tiv83us

    veterán

    válasz tiv61us #1 üzenetére

    9/11-et akarunk! Politikat akarunk! Kijotot akarunk! Flamet akarunk! ;] :D

    Always Outnumbered, Never Outgunned

  • MobilosFeca

    tag

    válasz tiv61us #1 üzenetére

    Köszi a sok remek cikket, meg válaszokat!!! :R :R :R Így tovább!!! Remélem 3-4 év és én is onnan küldözgetem a hsz-eket a PH!-ra :DDD

    MOD: Az ismerősöm, aki Floridában élt már vagy 10 éve, azt, mondta, hogy még most igényeljek vízumot, amíg diák vagyok, mert így könnyen kaphatok 10 évre, s így ki tudok menni dolgozni + tanulni... Ez a mai rendszerben még mindig így van? Előre is köszi a választ!

    [Szerkesztve]

  • Némbi

    csendes tag

    válasz tiv61us #1 üzenetére

    Van az általad felvetett kérdésnek egy olyan aspektusa, amiről nem igen esett szó, vagy csak szőrmentén.
    Szvsz igazán nem is az a legfontosabb, hogy legálisan, vagy illegálisan, hanem milyen indíttatással vág neki az ember az amerikai „nagy kalandnak”.
    Nagyon nem mindegy, hogy fiatalként kalandvágyból, mert akkor igazán nincs mit veszítenie, még ha csak pár hónap is lesz a dologból, és egészen más, amikor az esetlegesen már elindult egzisztenciáját, vagy épp a sehogy sem alakulót, vagy a teljesen kilátástalant hagyja idehaza.
    Gondolom, elég jól ismered, mi a különbség, amikor tudod, bármikor hazamehetsz, mert otthon folytathatsz mindent ott, ahol abbahagytad, vagy éppen már azért jöttél el, mert már annyira nem találtad a lehetőségeidet sem emberi kapcsolataidban, sem anyagi egzisztenciádban.
    Megint más, amikor ideig-óráig, vállal valaki kint munkát, hogy ki tudja fizetni a beugrót itthon a lakásra, amiben majd megalapozhatja későbbi életét; és egészen más, amikor kint kell mindent elölről kezdenie az alapoktól, szinte csak magára támaszkodva.