- Yettel topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
válasz airmax_2.0 #39 üzenetére
egyetem alatt voltunk skoda, audi, vw hivatalos szervizben. ott úgy ment, hogy csak pár típushoz volt meg az összes speckó szerszám illetve dokumentáció, mert milliós tétel darabja.
de ami meg volt, azt sem használták, hanem az alkalmazottak (akik többsége nem is autószerelő volt) barmoltak vmit az átlag 60-as iq szinten.
úgy képzeld el, hogy jön az ügyfél ,h kell neki toltóradar. nem tűnik fel a "szerelőnek" a sárvédő belsejében a 4 qrva nagy célkereszt-x jelölő izé, egy fél napig méricskéli a pontos helyet, felfúrja a jelölés mellé, olyan lesz, mint az ökörhugyozás.szóval az még egy nagyon távoli jövő, hogy az átlag autószerelő (nyilván nem mindegyikük ilyen, sőt) majd lekéri a dokumentációt, és alapján dolgozik
Muton#2316 - $z@r a drop >_<