Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Bati0501 #204 üzenetére

    Ebben is vannak másra mutató linkek.

    Amiket nyilvánvalóan nem olvastál el, mert akkor neked is feltűnt volna, hogy mennyire problémás.

    DRM is theft

  • makkmarce

    őstag

    válasz Bati0501 #204 üzenetére

    nagyon vicces véleménycikknek nevezni egy egyetemi tanulmányt és összehasonlítani egy bulvárlap bohózatával. (ráadásul folyamatosan aktualizálják)
    mivel nem sikerült megnézned amit linkeltem, telejesen felesges vitatkoznunk
    a VW-s bohózattal szemben abban minden benne van forrásmegjelöléssel, meg a lengyel energiamixet is kiválaszthatod, ha arra vagy kiváncsi. A németek lejáratták magukat azzal a "tanulmánnyal" rajtuk röhögött mindneki, de fizetett hírdetésként lehozták kb 3 havonta.
    Igen, a VW elköltött milliárdokat, hogy összehozza a csalósdízel korszakot.
    Szóval egy autót se tudsz mondani, ami tudja ebben az árban, sejtettem. nulla forrás, de a vagdalkozás az megy. Ez a tudok mondani duma nem érdekel. Ha tudsz, miért nem mondod? Titok?
    Az a baj, sejtegetősen tekergőzöl konkrétumok nélkül. Mikor meg bebuksz egy konkrétumot, akkor az nem is számít (pl vontatás).
    Megvitathatjuk a vw tanulmányt is, ahol a tankban termelődő benzin van NECD fogyasztású autóban összehasonlátva a tesla teljes gyártási költségével lengyel szénnel, és ha jól emlékszem egészen odáig, hogy a litiumot szállítják a teherautóval.
    És ekkor jön ki a 200ezres km-nél váltás.. ja hogy nem érdekes honnan jön az üzemanyag, vagy hogy olajat cserélünk a benzinesben fél évente? vagy hogy a benzinmotort is le kell gyártani? sebaj.
    Darabokra szedték azt a bohózatot, rengeteg ferdítés van benne, és iszonyat izzadságszagu, ráadásul vagy 5éves, mielőtt az ID3-al elkezdtek volna érdemben foglalkozni.

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák