- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Viszonylag kevés ipari létesítményt raknak belvárosokba, szóval egy csomó helyen az autózás a legnagyobb lokális szennyező.
Ez tök jogos, csak az EURO 0-7 nem azt mondja, hogy a várost ne emittáld össze, hanem meghatároz egy általános kritériumot, ami felett nem lehet autót forgalomba helyezni. Ha te csak autópályán közlekedsz, városba alig mész be, ezt akkor is be kell tartanod. Az viszont szerintem rohadtul nem kóser, hogy azokat is rákényszeríti a politika a messze nem optimális megoldásra, akik alig-alig járnak a városba. A megoldás nyilván a környezetvédelmi besoroláshoz kötött dugódíj lenne, csak ezt nehéz lenyomni a választópolgárok torkán. Egyszerűbb a gyártókat kutyáztatni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
A szigetüzem jelen technológiai szinten abszurd elképzelés. Nekem van egy a telkemen, több százezer forintból annyit tudok elérni, hogy a locsolószivattyúmat tudom róla működtetni időszakosan. Villanybojler, klíma, komolyabb fogyasztó esélytelen.
-
addikt
Jó, leírtad, hogy ott éri meg a szigetüzem, ahol kalap szar egyébként a vezetékes infrastruktúra. Ahol meg jó, ott messze-messze nem. Csakhogy az ilyen putri helyeken meg az a gond, hogy a helyi népek a földtúrás szintjén állnak. Ott ki fogja megfizetni a milliárdos beruházást?
A 100Kwh teleppel mi a cél? Ez 2 elektromos autó feltöltésére elég. Utána jön a kábel? Vagy most ennek így mi értelme? Napi 2 elektromos autó feltöltés hogy termel ki többszázmilliós beruházást?
...olyan helyen is tudunk töltőt telepíteni, ahol ha a fentieket megcsinálnák, akkor sem lenne áram, mert nem jár arrafelé a 20kV, és ez helyi versenyelőnyhöz juttat.
Ahol nincs áram, ott hogy lesz fizetőképes kereslet?
[ Szerkesztve ]