- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- WayteQ blog: WayteQ xBook-60w ebook olvasó
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Szerintem nem egyetlen ügyfélről, hanem mindenkiről akinek erre szüksége van. De értem mire gondolsz.
Amúgy röhögni fogsz, de nálunk pontosan ez a helyzet amit leírtál. A cég épp most készül fejleszteni egy 7,5 milliós fotónyomtatóval. 160cm szélességben, bármilyen hosszúságban fotóminőségű nyomat, szinte bármilyen tekercses anyagra. Nemsokára be lesz adva rá a pályázat.
Gondolom a főnököméket is az hajtja most nagyon, hogy relatíve sok ügyfél van, akit konkurenshez kell küldeni, mert a fotóminőség igényét nem tudjuk kiszolgálni. De ettől még nem feltétlenül vesztünk ügyfelet, hiszen más munkából kifolyólag visszajárnak. És ha meglesz az új gép látni fogják, hogy már mi is mire vagyunk képesek. Plusz nem árt tapasztalatot gyűjteni se
Én évek óta hallgatom az ügyfeleinktől, hogy xy a városban milyet nyomtat, milyen minőségben és mennyiért. Bevallom ez sokat segített a megfelelő nyomtató kiválasztásakor Értelemszerűen olyan gépet választottam, ami jobb, mint bárkinek itt a környéken még akkor is ha 2-3 millióval drágább. Ezért legközelebb az ügyfélnek már elmondhatom, hogy olyat tudunk, amit 120km-es körzetben senki sem.
Lehet csak én gondolkodom másként. Én ezt szoktam meg itt a cégnél. Számomra ez a természetes. Mért szívassuk az ügyfelet azzal, hogy nem ajánlunk neki megfelelő helyet ha mi úgyse tudjuk megcsinálni. Arra megyünk, hogy az ügyfél értékeli majd a kedvességet, a "gesztust" és legközelebb is hozzánk jön majd egyéb dolgaival. Ma már igen fontos dolog az ügyfél megtartása. De azzal semmire nem megyek ha nem segítek neki ilyen téren is. Max majd előbb utóbb rátalál magától.De visszatérve a könyvekre, neked is csak azt tudom mondani, mint amit joey20-nak is mondtam. Hogy ennyi erővel akkor az Apple-es termékeken le kéne tiltani mondjuk az amazon.com weboldalát. Mert ha netán fellátogat oda a júzer még a végén megtetszik neki valami a konkurenciától. Ahogy láttam kollega azért érezte a fanyar iróniát, remélem te is érzed
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Monitor hiba topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Honda topik
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest