- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Alakul nagyon lassan az ár is, de az lenne az ideális, ha csak 20-30%-a lenne drágább a hasonlóan felszerelt, motorizált benzines verzióhoz képest állami támogatás nélkül...amit remélhetőleg nagyon hamar megszüntetnek.
Elég felháborító, hogy autónként több milliót ad a gazdagoknak az állam autóvásárlásra a költségvetésről. Pont azoknak adja, akik nem szorulnak rá. A minimálbéresek, meg a közmunkások által befizetett SZJA milyen jó helyre megy. Mikor látnak egy elektromos autót, büszkén kihúzzák majd magukat, tudva hogy ők is megdolgoztak azért.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
noro79
tag
Azt hittem elöször hogy Audi A1. És másodszorra is. Úgy látszik nem nőtte ki az opel a koppintást
-
Vikitorony
tag
Ki tud 2,5-3x-os árat kifizetni csak azért, hogy elektromos verziót vegyen?
Nagyon úgy látom, hogy még sok évnek, évtizednek el kell telnie, mire értelmes áron (akár a robbanómotoros ára alatt) fogják adni a(z) (tisztán) elektromos autókat. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Vikitorony #5 üzenetére
Szerintem a plug in hibridek lehetnének a következő lépés. Kapna egy 50-80km-es tiszta elektromos hatótávot, meg persze KERS funkciót és a hétköznapokban tisztán elektromos módban elevickélne a nagy többség. Erre kapna egy 20%-os felárat a sima benzineshez képest, ami még kifizethető. Otthon töltenék, vagy esetleg mehetne a tetőre egy nagyobb hatásfokú napelem.
Jóval kevesebb akku kell hozzá, olcsóbb az ára emiatt, kevesebb töltő is elég. Otthon reggelig feltöltődne és lehet menni munkába, iskolába, bevásárolni vele, de ha messzebb kell akkor benne van a benzinmotor és lehet tankolni.
Persze el kell felejteni a nagy és nehéz autókat, nagy motorokat ha már előrébb akarunk lépni a kibocsájtásban, mert egy másfél-két tonnás autóhoz akkuból is sok kell. A dízelt meg felejtsék el, ha nem tudják tisztábbá tenni milliós felárak nélkül.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen