Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz HussarF #189 üzenetére

    Pont ott nincs akkora jelentősége a tömegnek. Ott "csak" gyorsan mész. Amikor álló helyzetből, lassú mentből történik a gyors tempóváltás, akkor számít igazán a lóerő mellett a tömeg és a tapadás. Sőt! Egy gyors pályán a leszorítóerővel is tudsz ellensúlyozni. Ha van elég lóerőd, amivel legyőzöd a leszorító erőt létrehozó elem légellenállását, akkor nyert ügyed van. De utcai körülmények között sokkal jobban számít a tömeg és a tapadás a gyorsításnál. Lámpától, lámpáig símán lealázhat egy olyan gyengébb, de könnyebb, 4WD -s autó, amit a NBRingen megeszel reggelire. A kérdés csak az, hogy melyikre optimalizálod a használatot.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák